🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

От А1 до Я

"Мобилтел" смени името си. Но не само - ще предлага още спорт, музика, разплащания

   ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"Мобилтел" вече е А1. Но извън новото име и лого промените в най-големия по брой абонати български мобилен оператор ще са по-дълбоки. И показват амбициите на компанията да развие нови услуги и платформи, с които да остане адекватна в новата дигитална ера в момент, когато класическата за телекомите гласова услуга носи по-малко приходи. Повече от пет години след последната смяна на логото на "Мобилтел" операторът предприе една от най-големите трансформации на идентичността в българския телекомуникационен сектор досега.

Същинската част по ребрандирането всъщност тепърва предстои. За промяната се знаеше още през септември миналата година, когато от групата майка A1 Telekom Austria Group обявиха, че ще прекръстят всичките си подразделения в региона на А1. Освен българската компания те включват и бизнеса в Беларус, Хърватия, Сърбия и Македония. Дотогава под името А1 работеха единствено мобилните оператори в Австрия и Словения, а целта на уеднаквяването е създаване на синергия между бизнесите на групата под общо име. Очакванията са до две години всички компании да работят под бранда A1.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    spe1 avatar :-|
    spe
    • - 1
    • + 18

    ако Ментел е решил да се променя, трябва да започне първо с Мениджмънта и компрометираната си търговска структура.

    Нередност?
  • 2
    ykl1527280944564897 avatar :-|
    Stanislav Koychev
    • - 1
    • + 10

    Чакам си фактура от 16.05.18.

    Нередност?
  • 3
    debelprach avatar :-|
    debelprach
    • - 1
    • + 15

    Тия съм ги шкартирал завинаги!! Пари да ми дават не отивам при тях!! Нямат си на представа какви морални и материални щети са направили на бившите си клиенти!!

    Нередност?
  • 4
    zamen avatar :-|
    Чарли
    • - 1
    • + 11

    Преоблякал се Илия и пак в тия.

    Нам ада има никакв апромяна в обслужването и услугите. А това за което твърдят, че е "ново" става когато клиентите им имат доверие.

    Нередност?
  • 5
    shule avatar :-|
    shule
    • + 8

    Предупредих ги досадниците да ми звънят САМО когато предложат нещо допълнително и ново или на старите, или на по ниски цени. Всичко другото е далавера на "тарикатите", а как ще се самонарекат няма никакво значение за потребителите им.

    Нередност?
  • 6
    mondiana avatar :-|
    Мондиана
    • + 9

    Трябва да подобрят търговското обслужване в смисъл, че трябва да се прекрати практиката на изпързалване и подлъгване на старите хора, а и на тези, които не четат предварително договорите толкова внимателно, сякаш са наръчници за оцеляване в джунгла.

    Нередност?
  • 7
    mistrall avatar :-|
    mistrall
    • + 9

    Добре написана платена реклама. Мтел отдавна са забравили как се ръководи успешен бизнес, това е и причината да нямат една качествена услуга и доволни клиенти...

    Нередност?
  • 8
    tqb49541797 avatar :-|
    scott
    • + 7

    ментел се осрА1.

    Нередност?
  • 9
    orchis avatar :-|
    orchis
    • + 4

    Ами и аз да споделя че освен смяна на логото има нужда и от сериозно подобрение на корпоративната култура. Това постоянно подвеждане на клиентите, мишкуване и откровено некултурно поведение е някакъв остатък от монополните години. Средата сега е друга и трябва истинска промяна - не само в брошурите.

    Нередност?
  • 10
    botro avatar :-P
    botro
    • + 3

    На вниманието на господина Димитров от ментел.
    Първите 9 коментара са ОТРИЦАТЕЛНИ за фирмата ви. Моя също.
    Все ще намерите да излъжите клиентите си. То не беше няколко месечна смяна на системата, непотърсени абонаменти за услуга (радио зорана например). Сменихте си логото с бабина къделя, сега името, ама сте същите *****. А1 в Австрия прави ли калташки номера като тук? Добре че майката се казва така, иначе сте 0.926
    П.С. Номер седем, бих ти шибнал 10тина плюса, ама системата не дава.

    Нередност?
Нов коментар