От А1 до Я

"Мобилтел" смени името си. Но не само - ще предлага още спорт, музика, разплащания

   ©  Надежда Чипева

"Мобилтел" вече е А1. Но извън новото име и лого промените в най-големия по брой абонати български мобилен оператор ще са по-дълбоки. И показват амбициите на компанията да развие нови услуги и платформи, с които да остане адекватна в новата дигитална ера в момент, когато класическата за телекомите гласова услуга носи по-малко приходи. Повече от пет години след последната смяна на логото на "Мобилтел" операторът предприе една от най-големите трансформации на идентичността в българския телекомуникационен сектор досега.

Същинската част по ребрандирането всъщност тепърва предстои. За промяната се знаеше още през септември миналата година, когато от групата майка A1 Telekom Austria Group обявиха, че ще прекръстят всичките си подразделения в региона на А1. Освен българската компания те включват и бизнеса в Беларус, Хърватия, Сърбия и Македония. Дотогава под името А1 работеха единствено мобилните оператори в Австрия и Словения, а целта на уеднаквяването е създаване на синергия между бизнесите на групата под общо име. Очакванията са до две години всички компании да работят под бранда A1.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове