"Метро България" удвоява видовете бира, които продава
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Метро България" удвоява видовете бира, които продава

"Метро България" удвоява видовете бира, които продава

Търговската верига вече предлага 400 вида пиво от 22 държави

Мара Георгиева
5443 прочитания

© Цветелина Белутова


"Метро България" обнови бирения си отдел, като удвои броя на предложенията в него. Търговската верига вече продава 400 вида пиво от 22 държави, основните от които са Германия, Белгия, Великобритания, Холандия и Чехия.

60 вида крафт бира

Компанията отделя специално внимание на по-малките и независими български и чуждестранни крафт пивоварни и предлага около 60 вида "занаятчийски" бири, от които 30 на девет български бранда ("Хилс", "Блек Пайн", "Гларус", "Бял щърк", "Ромбус", "Айляк", Ax, Mad Panda, Beer Bastard).

"Биреният ни асортимент е обновен във всичките ни магазини, но най-голямо е разнообразието в софийските обекти. Ще продължим да подкрепяме българските малки пивоварни, както и индустриалните производители, за да отговорим на нуждите на всички клиенти", коментира за "Капитал" Диана Бонева, директор "Снабдяване" в "Метро България".

Обновяването досега

В края на март т.г. търговската верига представи обновените си отдели за риба, които включват над 90 основни артикула в три групи: пресни екзотични видове от див улов, прясна риба от аквакултурен произход, морски дарове и мекотели.

През ноември миналата година "Метро България" инвестира около 500 хил. лв. и обнови отделите си за вино, в резултат на което площите с предложения бяха увеличени с 30%. След обновяването в търговските обекти на веригата са представени 66 български винарни и над 200 чуждестранни от над 20 държави, а винената й листа вече включва над 1000 предложения.

През октомври 2017 г. българското дружество стана първото в Metro Group, което обособи и изнесе своя биоасортимент в самостоятелен отдел. Веригата откри специални зони за биопродукти, които са на принципа "магазин в магазина". Те са разположени на площ от по 100 - 140 кв. метра и съдържат по над 1500 хранителни и нехранителни биосертифицирани предложения.

"Метро България" обнови бирения си отдел, като удвои броя на предложенията в него. Търговската верига вече продава 400 вида пиво от 22 държави, основните от които са Германия, Белгия, Великобритания, Холандия и Чехия.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK