Adidas печели с 12:10 срещу Nike в екипирането на отборите за световното по футбол

Германската компания обаче не очаква голям финансов ефект от първенството заради застоя на руската икономика

Състезанието между Adidas и Nike кой ще облече повече отбори на започващото световно първенство по футбол в Русия завърши с победа на германската компания. Adidas, която е и официален спонсор на турнира, обаче очаква само ограничен финансов ефект, отчасти защото турнирът се провежда в Русия, чиято икономика е в застой, пише Reuters.

"Световното първенство в Русия дава по-слаби финансови възможности в сравнение с турнира преди четири години в Бразилия", каза изпълнителният директор на компанията Каспер Рорстед миналия месец.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    aza37565788 avatar :-|
    aza37565788

    Е то така е. Пума влагат в качествено, а не в реклама. Колко отбора трябва да приемат срамните розово-лилави фланелки на адидас, че да изчезне тази подигравка?

    Нередност?
Нов коментар