Adidas печели с 12:10 срещу Nike в екипирането на отборите за световното по футбол
Германската компания обаче не очаква голям финансов ефект от първенството заради застоя на руската икономика


Георги Николов

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Състезанието между Adidas и Nike кой ще облече повече отбори на започващото световно първенство по футбол в Русия завърши с победа на германската компания. Adidas, която е и официален спонсор на турнира, обаче очаква само ограничен финансов ефект, отчасти защото турнирът се провежда в Русия, чиято икономика е в застой, пише Reuters.
"Световното първенство в Русия дава по-слаби финансови възможности в сравнение с турнира преди четири години в Бразилия", каза изпълнителният директор на компанията Каспер Рорстед миналия месец.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Е то така е. Пума влагат в качествено, а не в реклама. Колко отбора трябва да приемат срамните розово-лилави фланелки на адидас, че да изчезне тази подигравка?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход