Adidas печели с 12:10 срещу Nike в екипирането на отборите за световното по футбол
Германската компания обаче не очаква голям финансов ефект от първенството заради застоя на руската икономика


Георги Николов

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Състезанието между Adidas и Nike кой ще облече повече отбори на започващото световно първенство по футбол в Русия завърши с победа на германската компания. Adidas, която е и официален спонсор на турнира, обаче очаква само ограничен финансов ефект, отчасти защото турнирът се провежда в Русия, чиято икономика е в застой, пише Reuters.
"Световното първенство в Русия дава по-слаби финансови възможности в сравнение с турнира преди четири години в Бразилия", каза изпълнителният директор на компанията Каспер Рорстед миналия месец.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Е то така е. Пума влагат в качествено, а не в реклама. Колко отбора трябва да приемат срамните розово-лилави фланелки на адидас, че да изчезне тази подигравка?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.