С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 юни 2018, 11:59, 3041 прочитания

Софтуерната компания Gravitech променя системата си заради GDPR

Българската компания за софтуер за връзка с клиентите добавя нови функции към системата си заради новия европейски регламент

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българската компания Gravitech, която разработва софтуер за управление на процеси, документи и взаимоотношенията с клиенти, е добавила нови функции към системата си, за да могат бизнесите по-лесно да се справят с новия европейски Общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Новата регулация влезе в сила от 25 май и се цели в по-строг контрол върху защитата на личните данни. Малко след влизането си в сила тя доведе до хаос сред бизнесите, които не бяха добре информирани какво точно се променя.

Gravitech ще помага за покриването на новите изисквания по няколко начина, сред които криптиране на личните данни в облака, постоянна възможност за достъп до информация при искане от потребител, бързо изпълняване на "правото да бъдеш забравен", различни нива на достъп за служителите и повишена обща сигурност, съобщиха от компанията


Нововъведения в софтуера

"Конкретните нововъведения са свързани с редизайн и промяна на начина на съхранение на базата данни. Цялата база, включително и личните данни в системата, се криптират", коментира пред "Капитал" Иван Лалев, основател на софтуерната фирма. "Освен това системата позволява цялата информация за едно физическо лице да се достъпи с един клик. Това означава, че при поискване от клиент служител с необходимото ниво на достъп може да провери каква информация се пази за този клиент."

Промени има и във връзките с база данни при изтриване на информация от системата. Това е направено с идеята, че при поискване компанията трябва да изтрие всичко, което пази за дадено физическо лице. Системата е направена така, че да гарантира това.



В името на GDPR

Според новия регламент всеки гражданин има право да узнае цялата информация, която една компания съхранява за него. При поискване от страна на потребител една компания трябва да му предостави всички данни за него в машинно четим вид. Това означава, че във всеки момент трябва да е ясно къде се намира тази информация, и то в пълния й вид. Системата на Gravitech ще помага именно за това, както и засигурното съхранение на информацията.

Регламентът многократно посочва, че компаниите трябва да се стремят да създадат възможно най-сигурната среда за съхранение на данните си. CRM системата на Gravitech съхранява потребителската информация в облака с високо ниво на сигурност.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври)

Келнер взима bTV; Близо два пъти намалява печалбата на "БТВ медиа груп" през третото тримесечие; Светослав Костов все пак е отстранен от БНР и др.

22 окт 2019, 23 прочитания

Стартиращи компании могат да кандидатстват в програмата на OTP Bank Стартиращи компании могат да кандидатстват в програмата на OTP Bank

Крайният срок е 22 ноември, а обучението започва в началото на март

21 окт 2019, 902 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Monsanto остава в историята след приключването на сделката с Bayer

Придобиването, което ще създаде най-голямата компания за семена и пестициди в света, ще завърши на 7 юни

Още от Капитал
Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10