Софтуерната компания Gravitech променя системата си заради GDPR
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Софтуерната компания Gravitech променя системата си заради GDPR

Софтуерната компания Gravitech променя системата си заради GDPR

Българската компания за софтуер за връзка с клиентите добавя нови функции към системата си заради новия европейски регламент

3475 прочитания

Българската компания Gravitech, която разработва софтуер за управление на процеси, документи и взаимоотношенията с клиенти, е добавила нови функции към системата си, за да могат бизнесите по-лесно да се справят с новия европейски Общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Новата регулация влезе в сила от 25 май и се цели в по-строг контрол върху защитата на личните данни. Малко след влизането си в сила тя доведе до хаос сред бизнесите, които не бяха добре информирани какво точно се променя.

Gravitech ще помага за покриването на новите изисквания по няколко начина, сред които криптиране на личните данни в облака, постоянна възможност за достъп до информация при искане от потребител, бързо изпълняване на "правото да бъдеш забравен", различни нива на достъп за служителите и повишена обща сигурност, съобщиха от компанията

Нововъведения в софтуера

"Конкретните нововъведения са свързани с редизайн и промяна на начина на съхранение на базата данни. Цялата база, включително и личните данни в системата, се криптират", коментира пред "Капитал" Иван Лалев, основател на софтуерната фирма. "Освен това системата позволява цялата информация за едно физическо лице да се достъпи с един клик. Това означава, че при поискване от клиент служител с необходимото ниво на достъп може да провери каква информация се пази за този клиент."

Промени има и във връзките с база данни при изтриване на информация от системата. Това е направено с идеята, че при поискване компанията трябва да изтрие всичко, което пази за дадено физическо лице. Системата е направена така, че да гарантира това.

В името на GDPR

Според новия регламент всеки гражданин има право да узнае цялата информация, която една компания съхранява за него. При поискване от страна на потребител една компания трябва да му предостави всички данни за него в машинно четим вид. Това означава, че във всеки момент трябва да е ясно къде се намира тази информация, и то в пълния й вид. Системата на Gravitech ще помага именно за това, както и засигурното съхранение на информацията.

Регламентът многократно посочва, че компаниите трябва да се стремят да създадат възможно най-сигурната среда за съхранение на данните си. CRM системата на Gravitech съхранява потребителската информация в облака с високо ниво на сигурност.

Българската компания Gravitech, която разработва софтуер за управление на процеси, документи и взаимоотношенията с клиенти, е добавила нови функции към системата си, за да могат бизнесите по-лесно да се справят с новия европейски Общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Новата регулация влезе в сила от 25 май и се цели в по-строг контрол върху защитата на личните данни. Малко след влизането си в сила тя доведе до хаос сред бизнесите, които не бяха добре информирани какво точно се променя.

Gravitech ще помага за покриването на новите изисквания по няколко начина, сред които криптиране на личните данни в облака, постоянна възможност за достъп до информация при искане от потребител, бързо изпълняване на "правото да бъдеш забравен", различни нива на достъп за служителите и повишена обща сигурност, съобщиха от компанията


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK