Поколението Y е най-мощната потребителска сила

Младите имат различно поведение на пазара, затова компаниите и технологиите се променят спрямо тях

Милениалите не си пускат радио, но 37% от тях слушат поне по един подкаст седмично
Милениалите не си пускат радио, но 37% от тях слушат поне по един подкаст седмично
Милениалите не си пускат радио, но 37% от тях слушат поне по един подкаст седмично    ©  Reuters
Милениалите не си пускат радио, но 37% от тях слушат поне по един подкаст седмично    ©  Reuters

Настъпва дългоочакваният момент за милениълите, в който те ще са основният фактор за развитието на света. Компаниите посрещат това със страх, след като са създали марките си за бейби бумърите. Техните потомци, наричани преди ехо бумъри, вече са пораснали тийнейджъри или студенти. Американският изследователски център Pew Research Cente дефинира поколението Y като 73 млн. граждани на възраст между 22 и 37 години.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал