Поколението Y е най-мощната потребителска сила
Младите имат различно поведение на пазара, затова компаниите и технологиите се променят спрямо тях


Анина Сантова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Настъпва дългоочакваният момент за милениълите, в който те ще са основният фактор за развитието на света. Компаниите посрещат това със страх, след като са създали марките си за бейби бумърите. Техните потомци, наричани преди ехо бумъри, вече са пораснали тийнейджъри или студенти. Американският изследователски център Pew Research Cente дефинира поколението Y като 73 млн. граждани на възраст между 22 и 37 години.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
"Every time I see a baby boomers vs. millennials tweet I wonder if they realize there's a whole generation in between who hates them both..." 844745730
https://twitter.com/michaelschaub/status/853079042
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.