С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 юни 2018, 15:35, 4837 прочитания

IKEA инвестира 300 000 евро в обновяване на част от магазина в София

През септември веригата ще пусне мобилно приложение за клиентите си в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българският офис на IKEA инвестира 300 000 евро в обновяване на 6000 кв. метра от магазина в София. Става въпрос за осем тематични отдела в търговската част - готвене, за трапезата, текстил за дома и за спалнята, килими, баня, организиране на дома и осветление. Нов облик имат и касите, IKEA бистро, магазинът за шведски храни и зоната за обслужване на клиенти. Това е първото толкова голямо обновяване на магазина след откриването му през 2011 г.

"Преобразуването бе направено след проучване на глобално и на местно ниво за клиентски потоци и потребителски очаквания. Крайната цел е да направим пазаруването по-удобно, да предоставим по-цялостни продуктови решения", обобщи Никос Ифантидис, управител на IKEA за България, на пресконференция.


Миналата година през август българският клон направи своето традиционно проучване за удовлетвореност от продуктите, обслужването и цялостното преживяване в магазините на веригата. "Напълно доволни от посещението си в обектите на IKEA в страната са 83% от посетителите. Това е увеличение с 2 пр. пункта спрямо предишната каталожна година. От една страна, ръстът означава, че наистина се представяме добре, но, от друга страна, виждаме потенциал за развитие при останалите 17% от посетителите", каза тогава Никос Ифантидис. Очевидно сегашното преобразуване на магазина в София е продължение на усилията на компанията за увеличаване на доволните клиенти.

Ново логистично решение

От август логистичното обслужване за клиентите на центровете за продажба във Варна и Бургас, както и онлайн доставките на IKEA в страната ще бъдат поети от българския клон на "Карго-партнер" (Cargo-partner). Доставчикът на логистичната услуга е избран след тръжна процедура.



Cargo-partner е с централа във Виена, създадена е през 1983 г. и е представена в 33 държави с над 120 офиса. Фирмата в България е учредена през 2003 г., а тази година откри iLogistics Center до летище София, в който инвестира 15.3 млн. евро. Капацитетът на новата логистична база е 22 000 палетоместа, разположени на над 16 500 кв.м складова площ, като българската IKEA ще наеме само част от тях.

"Досега компанията извършваше сама логистичните операции, сега поверява тази дейност на свой партньор. Това ще доведе неминуемо до повишаване на разходите, но това са необходими разходи, тъй като бизнесът не може да се развива без тях", коментира за "Капитал" Йоана Цонева, маркетинг мениджър на IKEA в България.

"Очакванията са, че с новия логистичен партньор ще бъде оптимизирано събирането, опаковането и обработването на поръчките и ще бъде прецизирана стоковата наличност", обобщи Никос Ифантидис.

Друга новост за веригата е, че през септември ще пусне мобилно приложение за клиентите си в България, което ще улесни пазаруването "без моливче и хартия".

За устойчив живот

Преди дни шведската корпорация представи новата си глобална стратегия "За хората и планетата". Част от ангажиментите в нея включват премахване на всички пластмасови продукти за еднократна употреба от гамата на IKEA в световен мащаб до 2020 г., проектиране на всички продукти на бранда така, че да се използват само възобновяеми и рециклирани материали до 2030 г., и разширяване на гамата соларни решения за дома до 2025 г.

Отскоро IKEA работи и със SPARK - паркингът на магазина вече е зона за споделяне на електромобили. "С това партньорство искаме да дадем възможност на повече хора с градски начин на живот да отнесат по-големите покупки вкъщи по най-щадящ природата начин, дори да нямат собствен автомобил", обобщи Йоана Цонева.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Приходите на всички компании в България през 2018 г. нарастват до 360 млрд. лв. Приходите на всички компании в България през 2018 г. нарастват до 360 млрд. лв.

По данни на НАП печалбата на дружествата се увеличава с 2.7%. Класацията на "Капитал" на най-големите компании също показва силен ръст в оборотите с 9%, но по-слаби печалби

16 юни 2019, 315 прочитания

Как компаниите се справят с изменението на климата Как компаниите се справят с изменението на климата

Предприетите действия варират от пълно отричане на проблема, през неохотно ангажиране до смели амбиции

16 юни 2019, 268 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Jaguar Land Rover ще премести производството на Discovery в Словакия

Компанията измества изцяло производството на модела от Бирмингам в началото на следващата година

Несподелената любов на Fiat Chrysler

Сливането на Fiat Chrysler и Renault не се случи, а причините за това са няколко

Ще стигне ли военният бюджет за всички

В очакване на офертата за нови изтребители статутът на мегапроектите за бойни кораби и бронирани машини остава под въпрос

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Ново място: "Домашен Магазин"

Деликатесен магазин и кафене в едно

Кино: "Момиче"

Млада балерина е родена момче и се бори с това