С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 юни 2018, 15:35, 5421 прочитания

IKEA инвестира 300 000 евро в обновяване на част от магазина в София

През септември веригата ще пусне мобилно приложение за клиентите си в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Българският офис на IKEA инвестира 300 000 евро в обновяване на 6000 кв. метра от магазина в София. Става въпрос за осем тематични отдела в търговската част - готвене, за трапезата, текстил за дома и за спалнята, килими, баня, организиране на дома и осветление. Нов облик имат и касите, IKEA бистро, магазинът за шведски храни и зоната за обслужване на клиенти. Това е първото толкова голямо обновяване на магазина след откриването му през 2011 г.

"Преобразуването бе направено след проучване на глобално и на местно ниво за клиентски потоци и потребителски очаквания. Крайната цел е да направим пазаруването по-удобно, да предоставим по-цялостни продуктови решения", обобщи Никос Ифантидис, управител на IKEA за България, на пресконференция.


Миналата година през август българският клон направи своето традиционно проучване за удовлетвореност от продуктите, обслужването и цялостното преживяване в магазините на веригата. "Напълно доволни от посещението си в обектите на IKEA в страната са 83% от посетителите. Това е увеличение с 2 пр. пункта спрямо предишната каталожна година. От една страна, ръстът означава, че наистина се представяме добре, но, от друга страна, виждаме потенциал за развитие при останалите 17% от посетителите", каза тогава Никос Ифантидис. Очевидно сегашното преобразуване на магазина в София е продължение на усилията на компанията за увеличаване на доволните клиенти.

Ново логистично решение

От август логистичното обслужване за клиентите на центровете за продажба във Варна и Бургас, както и онлайн доставките на IKEA в страната ще бъдат поети от българския клон на "Карго-партнер" (Cargo-partner). Доставчикът на логистичната услуга е избран след тръжна процедура.



Cargo-partner е с централа във Виена, създадена е през 1983 г. и е представена в 33 държави с над 120 офиса. Фирмата в България е учредена през 2003 г., а тази година откри iLogistics Center до летище София, в който инвестира 15.3 млн. евро. Капацитетът на новата логистична база е 22 000 палетоместа, разположени на над 16 500 кв.м складова площ, като българската IKEA ще наеме само част от тях.

"Досега компанията извършваше сама логистичните операции, сега поверява тази дейност на свой партньор. Това ще доведе неминуемо до повишаване на разходите, но това са необходими разходи, тъй като бизнесът не може да се развива без тях", коментира за "Капитал" Йоана Цонева, маркетинг мениджър на IKEA в България.

"Очакванията са, че с новия логистичен партньор ще бъде оптимизирано събирането, опаковането и обработването на поръчките и ще бъде прецизирана стоковата наличност", обобщи Никос Ифантидис.

Друга новост за веригата е, че през септември ще пусне мобилно приложение за клиентите си в България, което ще улесни пазаруването "без моливче и хартия".

За устойчив живот

Преди дни шведската корпорация представи новата си глобална стратегия "За хората и планетата". Част от ангажиментите в нея включват премахване на всички пластмасови продукти за еднократна употреба от гамата на IKEA в световен мащаб до 2020 г., проектиране на всички продукти на бранда така, че да се използват само възобновяеми и рециклирани материали до 2030 г., и разширяване на гамата соларни решения за дома до 2025 г.

Отскоро IKEA работи и със SPARK - паркингът на магазина вече е зона за споделяне на електромобили. "С това партньорство искаме да дадем възможност на повече хора с градски начин на живот да отнесат по-големите покупки вкъщи по най-щадящ природата начин, дори да нямат собствен автомобил", обобщи Йоана Цонева.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8% 1 Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8%

В отчета на собственика им - южноафриканския NEPI Rockcastle, е записано, че търговският център в Пловдив ще е готов следващата есен

24 фев 2020, 1189 прочитания

През 2020 г. са предвидени 40 млн. лв. за биопроизводителите През 2020 г. са предвидени 40 млн. лв. за биопроизводителите

Очаква се нов прием по мярката за "Биологично земеделие" от Програмата за развитие на селските райони

24 фев 2020, 667 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Jaguar Land Rover ще премести производството на Discovery в Словакия

Компанията измества изцяло производството на модела от Бирмингам в началото на следващата година

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

Нов цигарен връх

Rothmans е на път да стане най-търсената марка на пазара

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Кино: "Малки жени"

Дързост и покорство във време на пробуждане

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10