IKEA инвестира 300 000 евро в обновяване на част от магазина в София

През септември веригата ще пусне мобилно приложение за клиентите си в България

Никос Ифантидис: Крайната цел е да предложим на клиентите повече вдъхновение и по-голямо усещане за качество и комфорт
Никос Ифантидис: Крайната цел е да предложим на клиентите повече вдъхновение и по-голямо усещане за качество и комфорт
Никос Ифантидис: Крайната цел е да предложим на клиентите повече вдъхновение и по-голямо усещане за качество и комфорт    ©  Николай Дойчинов
Никос Ифантидис: Крайната цел е да предложим на клиентите повече вдъхновение и по-голямо усещане за качество и комфорт    ©  Николай Дойчинов

Българският офис на IKEA инвестира 300 000 евро в обновяване на 6000 кв. метра от магазина в София. Става въпрос за осем тематични отдела в търговската част - готвене, за трапезата, текстил за дома и за спалнята, килими, баня, организиране на дома и осветление. Нов облик имат и касите, IKEA бистро, магазинът за шведски храни и зоната за обслужване на клиенти. Това е първото толкова голямо обновяване на магазина след откриването му през 2011 г.

"Преобразуването бе направено след проучване на глобално и на местно ниво за клиентски потоци и потребителски очаквания. Крайната цел е да направим пазаруването по-удобно, да предоставим по-цялостни продуктови решения", обобщи Никос Ифантидис, управител на IKEA за България, на пресконференция.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове