С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
13 юни 2018, 9:39, 9128 прочитания

Victoria's Secret влезе в България с летищни магазини за козметика и аксесоари

Двата обекта са на аерогарите в Бургас и Варна и се управляват от свързана с концесионера компания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Морският low cost десант

Нискотарифните полети до летищата в Бургас и Варна се увеличават драстично и това ще отвори нова ниша за индивидуален туризъм

8 юни 2018

"Химимпорт" иска да навлезе и в безмитната търговия

Компания от холдинга трябва да пита Брюксел за създаването на съвместно дружество с швейцарския duty-free оператор The Nuance Group

3 яну 2013
Американската модна марка Victoria’s Secret стъпи на българския пазар с магазини от формат, разработен за летища. Двата обекта са отворени в края на май на двете морски аерогари в Бургас и Варна и се оперират от "Нюанс БГ", акционери в което са българската "Химимпорт" и швейцарската група Dufry. Това става ясно от съобщение на концесионера на двете аерогари "Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт", което е смесено дружество между германската Fraport и компания от групата "Химимпорт".

Магазини за козметика и аксесоари

Двата магазина на морските летища са от формата Victoria’s Secret Beauty and Accessories, чийто асортимент е основно козметични продукти и аксесоари. Той е разработен за големи летища и присъства в редица такива в градове като Ню Йорк, Сидни, Маями, Банкок, както и различни туристически дестинации, става ясно от съобщението.

Двата обекта в Бургас и Варна са с площ 40 кв.м на всяко летище с концепция shop-in-shop (магазин в магазина) и предлагат над 220 артикула, съобщават от компанията. Сред тях са парфюми, козметика, дамски чанти, козметични несесери, пътнически куфари и др.

Кой е операторът



Двата магазина от групата Victoria's Secret, които са първите официални за българския пазар, се оперират от компанията "Нюанс БГ", създадена през 2013 г. като съвместно дружество между швейцарската The Nuance Group и българската "Бългериан еъруейз груп", част от холдинга "Химимпорт".

От 2014 г. The Nuance Group става част от групата Dufry, която оперира над 2200 безмитни магазина на летища, пристанища, жп гари, круизни линии и други в 64 държави.

Базираната в Швейцария Dufry има над 20% дял в търговията на дребно на международните летища и оборот от близо 8.4 млрд. швейцарски франка за миналата година според информация от отчета на дружеството.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

За какво даряват компаниите 1 За какво даряват компаниите

През последните 5 години корпоративното дарителство е в низходящ тренд, сочи доклад на Българския дарителски форум

19 окт 2018, 909 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

19 окт 2018, 405 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Китай заобикаля американските мита върху вноса на стомана

Компаниите избягват търговските мерки, като изместват производството си в чужбина

Последни мъки преди развода

Финалното решение по условията за напускане на ЕС от Великобритания се отлага

Тихата здравна реформа

Докато обещава диалог за нов модел, здравното министерство прокарва драстични мерки за промяна в сектора

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Албания в Демос версия

Гръцкият фотограф Джон Демос за революционните промени в Албания между 1990-1991 г.

Ново място: Simple

Менюто съдържа вече отдавна превърналите се в световна класика италиански специалитети

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Как "Джи Пи груп" стана най-големият строител

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 19.10.2018 Прочетете