С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
14 юни 2018, 13:50, 1754 прочитания

Nissan се насочва към нови пазари след драстичен спад на продажбите в САЩ

Японският автомобилен производител се ориентира към Китай и Близкия изток

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Китай ограничава възможността за инвестиции в автомобилния сектор

Причината е прекомерният капацитет в индустрията

5 сеп 2018

Renault, Nissan и Mitsubishi имат две години да решат дали да се слеят

Бъдещето на алианса ще бъде начертано преди оттеглянето на председателя Карлос Гон

8 юли 2018

Tesla ще съкрати 9% от служителите си

Илън Мъск обяви, че промяната е нужна, за да може компанията да постигне годишна печалба

13 юни 2018

Siemens отваря инженерен хъб във Варна през есента

Звеното ще програмира роботи за автомобилни заводи на "Фолксваген" и "Мерцедес" и ще набира инженери от местния Технически университет

13 юни 2018

Leoni в крайна сметка избра Плевен за новия си завод

Инвестицията в предприятието за окабеляване за автомобили ще бъде около 32 млн. евро

12 юни 2018

Новите дизелови автомобили отделят повече емисии от позволеното

Двигателите Евро 6 замърсяват в пъти повече от европейския лимит, се твърди в международен доклад

12 юни 2018
Японският автомобилен производител Nissan обяви, че очаква продажбите й на нови пазари да компенсират драстичния спад на тези в САЩ. Една от държавите, на които разчита компанията, е Саудитска Арабия, пише Reuters.

От САЩ до Близкия изток

Вторият най-голям производител на автомобили в Япония се фокусира върху американския пазар през последните няколко години и удвои продажбите си в страната от 2010 г. досега, като достигна дял от 10% дял на пазара. Тази амбиция обаче си имаше своята цена – голямата конкуренция, довела до намаляване на цените, сви с близо една трета брутната печалба за миналата година в Северна Америка.

Nissan сега се ориентира към Китай, където е и най-големият в света пазар за автомобили, както и към други райони в Африка, Близкия изток и Индия, за да си осигури растеж на продажбите, докато се опитва да подобри рентабилността си в Северна Америка.

Нови пазари



Компанията също така ще навлезе на нови пазари - в Пакистан и Турция. Тя планира и да разшири продажбите бранда Datsun, предлаган на достъпни цени, споделя Пеймен Каргар, ръководещ бизнеса на Nissan в Африка, Близкия изток и Индия. "Днес ние разполагаме с 3.7% дял в региона. Индустрията предвижда 40% ръст в общите продажби, затова се очертава да растем над общите пазарни тенденции", казва Каргар. "Говорим за голям растеж в региона", добавя той.

Прогнози

Производителят очаква общите му продажби да достигнат 12.1 млн. автомобила през 2022 г., докато през 2017 г. те са били 8.8 млн. Каргар, който се присъедини към Nissan миналата година, е отговарял за продажбите и маркетинга за същия регион в партньора Renault, добавя, че очаква удвояване на пазарния дял в Саудитска Арабия до 14% през 2022 г.

Печеливши модели

Каргар споделя, че Nissan също така залага на повече автомобили от моделите SUV в Индия, които са много печеливши там, особено след ръста на потреблението в страната, както и на по-евтини автомобили от марката Datsun. Целта на компанията е да увеличи продажбите си в Индия, където се стреми да задмине лидера на пазара Maruti Suzuki.

Очаква се Nissan да увеличи пазарния си дял в Южна Африка до "повече от 15%" до 2022 г. от 10% през 2017 г., като намали продажбата на камиони и заложи на леките коли, обобщава Каргар.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

6 ноември 2018г.
София Хотел Балкан

capital.bg/healthforum

Иновации и добри практики в здравния сектор



Акценти в програмата:


  • Промени в здравноосигурителния модел
  • Тенденции в плащанията за здраве
  • Нови терапевтични хоризонти - бъдещите генни терапии
  • Иновации в здравеопазването в Норвегия
  • Болнична помощ и проблемите в управлението на лечебни заведения

Повече подробности на capital.bg/healthforum

Прочетете и това

За какво даряват компаниите 1 За какво даряват компаниите

През последните 5 години корпоративното дарителство е в низходящ тренд, сочи доклад на Българския дарителски форум

19 окт 2018, 909 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

19 окт 2018, 405 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BAT избра Румъния за развитие на бездимните си цигари с инвестиция за 800 млн. евро

Цигареният концерн ще увеличава производството си и ще създаде 200 нови работни места

Онлайн доставки за най-малките

Илиан Илков поема сайта Baby.bg през 2014 г., а днес в него се предлагат близо 40 хил. бебешки продукта.

Запали една високотехнологична

Електронните цигари Juul се оценяват на 15 млрд. долара и стават все по-популярни сред тийнейджърите в САЩ

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Сцената не е това, което беше

Най-интересното от новото издание на фестивала за свободен театър ACT

20 въпроса: Йордан Дъбов

Тази есен кафе брандът Dabov отбелязва 10-годишнината си

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Как "Джи Пи груп" стана най-големият строител

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 19.10.2018 Прочетете