С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
14 юни 2018, 13:50, 2069 прочитания

Nissan се насочва към нови пазари след драстичен спад на продажбите в САЩ

Японският автомобилен производител се ориентира към Китай и Близкия изток

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Японският автомобилен производител Nissan обяви, че очаква продажбите й на нови пазари да компенсират драстичния спад на тези в САЩ. Една от държавите, на които разчита компанията, е Саудитска Арабия, пише Reuters.

От САЩ до Близкия изток


Вторият най-голям производител на автомобили в Япония се фокусира върху американския пазар през последните няколко години и удвои продажбите си в страната от 2010 г. досега, като достигна дял от 10% дял на пазара. Тази амбиция обаче си имаше своята цена – голямата конкуренция, довела до намаляване на цените, сви с близо една трета брутната печалба за миналата година в Северна Америка.

Nissan сега се ориентира към Китай, където е и най-големият в света пазар за автомобили, както и към други райони в Африка, Близкия изток и Индия, за да си осигури растеж на продажбите, докато се опитва да подобри рентабилността си в Северна Америка.

Нови пазари



Компанията също така ще навлезе на нови пазари - в Пакистан и Турция. Тя планира и да разшири продажбите бранда Datsun, предлаган на достъпни цени, споделя Пеймен Каргар, ръководещ бизнеса на Nissan в Африка, Близкия изток и Индия. "Днес ние разполагаме с 3.7% дял в региона. Индустрията предвижда 40% ръст в общите продажби, затова се очертава да растем над общите пазарни тенденции", казва Каргар. "Говорим за голям растеж в региона", добавя той.

Прогнози

Производителят очаква общите му продажби да достигнат 12.1 млн. автомобила през 2022 г., докато през 2017 г. те са били 8.8 млн. Каргар, който се присъедини към Nissan миналата година, е отговарял за продажбите и маркетинга за същия регион в партньора Renault, добавя, че очаква удвояване на пазарния дял в Саудитска Арабия до 14% през 2022 г.

Печеливши модели

Каргар споделя, че Nissan също така залага на повече автомобили от моделите SUV в Индия, които са много печеливши там, особено след ръста на потреблението в страната, както и на по-евтини автомобили от марката Datsun. Целта на компанията е да увеличи продажбите си в Индия, където се стреми да задмине лидера на пазара Maruti Suzuki.

Очаква се Nissan да увеличи пазарния си дял в Южна Африка до "повече от 15%" до 2022 г. от 10% през 2017 г., като намали продажбата на камиони и заложи на леките коли, обобщава Каргар.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Даниел Алексиев, Райфайзенбанк: Удобното банкиране не е задължително по-скъпо Даниел Алексиев, Райфайзенбанк: Удобното банкиране не е задължително по-скъпо

Според експерта по дигитално банкиране България е подходящ пазар за тестване на технологични иновации

26 май 2019, 430 прочитания

Оръжеен търговец инвестира 14 млн. евро в завод за преработка на плодове и зеленчуци 1 Оръжеен търговец инвестира 14 млн. евро в завод за преработка на плодове и зеленчуци

"Балкан агрикалчарал", собственост на иракчанина Муханнед ал-Науаими, вече има фабрика за доматено пюре край Пазарджик

26 май 2019, 691 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BAT избра Румъния за развитие на бездимните си цигари с инвестиция за 800 млн. евро

Цигареният концерн ще увеличава производството си и ще създаде 200 нови работни места

И да паднат, и да бият...

Няколко дни преди края на кампанията за европейските избори победителят не е ясно очертан, но вече са ясни някои от промените, които ще настъпят след това

Спад в инерцията на растежа

Първите отчети на публичните компании дават разнопосочни сигнали за бизнеса им, но се отчита леко забавяне

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Календар и домашно кино

По-интересните събития през уикенда и предстоящата седмица

20 въпроса: Тихомир Стоянов

С проекта Imaginary Archive Стоянов допринася към все още колебливия диалог за социалистическото минало и ранния Преход