С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
14 юни 2018, 13:50, 1911 прочитания

Nissan се насочва към нови пазари след драстичен спад на продажбите в САЩ

Японският автомобилен производител се ориентира към Китай и Близкия изток

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Японският автомобилен производител Nissan обяви, че очаква продажбите й на нови пазари да компенсират драстичния спад на тези в САЩ. Една от държавите, на които разчита компанията, е Саудитска Арабия, пише Reuters.

От САЩ до Близкия изток


Вторият най-голям производител на автомобили в Япония се фокусира върху американския пазар през последните няколко години и удвои продажбите си в страната от 2010 г. досега, като достигна дял от 10% дял на пазара. Тази амбиция обаче си имаше своята цена – голямата конкуренция, довела до намаляване на цените, сви с близо една трета брутната печалба за миналата година в Северна Америка.

Nissan сега се ориентира към Китай, където е и най-големият в света пазар за автомобили, както и към други райони в Африка, Близкия изток и Индия, за да си осигури растеж на продажбите, докато се опитва да подобри рентабилността си в Северна Америка.

Нови пазари



Компанията също така ще навлезе на нови пазари - в Пакистан и Турция. Тя планира и да разшири продажбите бранда Datsun, предлаган на достъпни цени, споделя Пеймен Каргар, ръководещ бизнеса на Nissan в Африка, Близкия изток и Индия. "Днес ние разполагаме с 3.7% дял в региона. Индустрията предвижда 40% ръст в общите продажби, затова се очертава да растем над общите пазарни тенденции", казва Каргар. "Говорим за голям растеж в региона", добавя той.

Прогнози

Производителят очаква общите му продажби да достигнат 12.1 млн. автомобила през 2022 г., докато през 2017 г. те са били 8.8 млн. Каргар, който се присъедини към Nissan миналата година, е отговарял за продажбите и маркетинга за същия регион в партньора Renault, добавя, че очаква удвояване на пазарния дял в Саудитска Арабия до 14% през 2022 г.

Печеливши модели

Каргар споделя, че Nissan също така залага на повече автомобили от моделите SUV в Индия, които са много печеливши там, особено след ръста на потреблението в страната, както и на по-евтини автомобили от марката Datsun. Целта на компанията е да увеличи продажбите си в Индия, където се стреми да задмине лидера на пазара Maruti Suzuki.

Очаква се Nissan да увеличи пазарния си дял в Южна Африка до "повече от 15%" до 2022 г. от 10% през 2017 г., като намали продажбата на камиони и заложи на леките коли, обобщава Каргар.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 януари 2019г.
София Хотел Балкан

capital.bg/governmentevent

13-ТА ГОДИШНА СРЕЩА НА БИЗНЕСА С ПРАВИТЕЛСТВОТО


Пътят на България към еврозоната: какви ще са ефектите върху икономиката и как да се подготви бизнесът

Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Важните стъпки към Еврозоната
  • Какво предстои пред България през 2019: приоритетите на правителството
  • Колко голям е рискът за разделение между държавите от Еврозоната и останалите и къде е мястото на България
  • Политики и реформи, които ще доближат България до Еврозоната
  • Ефектът на еврото върху бизнеса
  • Как членството в Еврозоната ще се отрази върху икономиката и как бизнесът да се подготви

Към регистрацията

Прочетете и това

Tesla съкращава персонала със 7% Tesla съкращава персонала със 7%

Илън Мъск се стреми да намали разходите, за да направи електическите автомобили по-достъпни за масовия пазар

18 яну 2019, 1019 прочитания

Краят на "Булгартабак" 1 Краят на "Булгартабак"

За седем години контролираният от Делян Пеевски холдинг затвори всички производства, а държавата не вижда проблем

18 яну 2019, 2608 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BAT избра Румъния за развитие на бездимните си цигари с инвестиция за 800 млн. евро

Цигареният концерн ще увеличава производството си и ще създаде 200 нови работни места

Краят на "Булгартабак"

За седем години контролираният от Делян Пеевски холдинг затвори всички производства, а държавата не вижда проблем

Какво счупи пазара на ток

Държавата е почти монополист в предлагането, а ЕРП-тата са основният купувач, който няма мотив да търси ниска цена

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Аз (вече) не пия

Как и защо се променя отношението към алкохола по света и у нас

Книга: Тара Съливан - "Златното момче"

Дебютният роман на американската писателка ни представя историята на дете-албинос в Африка

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 3

Капитал

Брой 3 // 19.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Изгубеният остров

Емисия

DAILY @7AM // 18.01.2019 Прочетете