Футболът стимулира продажбите на телевизори, бира и чипс

Световното първенство в Русия вече води до повишено потребление на техника, храни и напитки

Световните първенства по традиция изострят консуматорския апетит на феновете
Световните първенства по традиция изострят консуматорския апетит на феновете
Световните първенства по традиция изострят консуматорския апетит на феновете    ©  Reuters
Световните първенства по традиция изострят консуматорския апетит на феновете    ©  Reuters

Това лято светът е футбол, а в такива периоди хората гледат телевизия, пият бира и консумират месо (най-вече под формата на барбекю) и други храни. Накратко така могат да бъдат описани потребителските навици по време на големи спортни събития като световни и европейски първенства, олимпиади и др. Те стимулират и търговията на дребно в две основни категории - техника и бързооборотни стоки.

При техниката най-продаваният продукт преди и по време на големите спортни събития основно е един - телевизорите. Всъщност тези устройства са лидери по продажби всяка година. Което си има обяснение - българите са сред най-големите потребители на телевизия в Европа и средно прекарват около 3 ч. на ден в гледане на новини, сериали, спорт и др. Но в лято с големи спортни форуми продажбите на телевизори направо избухват. И се оказва, че българските потребители избират все по-големи екрани.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bzm avatar :-|
    bzm

    Преди Олимпиада,световно,европейско и нова година нес е купува телевизор. Тогава са най-скъпи...

    Нередност?
Нов коментар