Компанията на Илън Мъск за изграждане на тунели - The Boring Company, ще получи правото да изгради високоскоростна мрежа от тунели под Чикаго. Целта ще бъде облекчаване на трафика към едно от най-големите международни летища, "О‘Хеър" (O’Hare International Airport), пише Reuters.
Новото метро
Според плана, представен от компанията, тунелната система ще свързва летището с центъра на Чикаго. Всеки от тунелите също ще бъде оборудван с 16 електрически релсови кабини, които ще се движат с над 200 км/ч. Компанията твърди, че мрежата им ще намали 30-минутното пътуване между летището и центъра на града до едва 12 минути.
Сделката с Чикаго идва месец след като Мъск обяви планове да създаде мрежа от тунели за "масов, личен транспорт" под Лос Анджелис. Въпреки че идеята за The Boring Company е дошла от проблемите на Мъск с трафика в Лос Анджелис, той смята да даде приоритет на колоездачи и пешеходци в новите тунели. Компанията също има планове за подобни мрежи под Вашингтон.
Проблемите на Мъск
Всички тези проекти вървят паралелно с проблемите на другата компания на Мъск, Tesla, където има сериозни забавяния в производството на новия Модел 3. Поради тези забавяния Мъск реши да съкрати 9% от служителите с цел да намали бюрокрацията и да ускори производството. Някои инвеститори в Tesla вече изразяват притесненията си, че Мъск няма да може да се справи с паралелното ръководене на The Boring Company, SpaceX и Tesla.
Кметът на Чикаго обаче сподели пред The Chicago Tribune, че това не го притеснява. "С тази сделка залагаме много на човек, който не обича да губи. На пътя е пълно с автомобили на Tesla. Същевременно SpaceX се движи успешно. Смятаме, че Мъск е доказал доста."
Компанията на Илън Мъск за изграждане на тунели - The Boring Company, ще получи правото да изгради високоскоростна мрежа от тунели под Чикаго. Целта ще бъде облекчаване на трафика към едно от най-големите международни летища, "О‘Хеър" (O’Hare International Airport), пише Reuters.
3 коментара
Истински предприемач - няма умора!
До коментар [#1] от "plamen_b":
Тесла и Спейс Х. Не правят нещо революционно, но поне правят нещо не може да се отрече, защото в тях работят хора, които за разлика от собственика си разбират от наука.
Обаче останалите му "истории" са чист ПР. Или няма как да работят защото: физика, или може по принцип да станат, но са супер скъпи и/или супер опасни. Или са откровено тъпи. Примери и доказателства могат да се намерят много, ако човек потърси.
А... лек за еректилна дисфункция и преждевременна еякулация - кога да очакжаме от Мъск?
Това Айн Ранд на много е орвъртяла главите..