Zara ще използва нови технологии, за да конкурира успешно онлайн търговци

Собственикът на Zara - Inditex, се стреми да доминира в променящата се ритейл индустрия

Надеждите на Inditex са насочени към Zara
Надеждите на Inditex са насочени към Zara    ©  Reuters
Надеждите на Inditex са насочени към Zara
Надеждите на Inditex са насочени към Zara    ©  Reuters
"Изпълняваме пълна интеграция между магазините си и дигитални платформи за пазаруване."

Пабло Исла, изпълнителен директор на Inditex

Най-голямата компания за търговия с облекла - Inditex, която е собственик на брандове като Zara и Massimo Dutti, е изправена пред засилена конкуренция от нови онлайн играчи в сектора като Boohoo.com и Missguided. Продажбите на двете групи се увеличават с по-бързи темпове, като обновяват дигиталните си платформи с нови продукти ежедневно.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал