Leanplum придоби българския стартъп Connecto.ai
Фирмата предлага автоматизирано обслужване на клиенти онлайн чрез чатботове


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Компанията за мобилен маркетинг Leanplum, която е съоснована от българския предприемач Момчил Кюркчиев, обяви, че е придобила българския стартъп Connecto.ai. Фирмата предлага автоматизирано обслужване на клиенти онлайн чрез чатботове и ще разшири маркетинговите решения на Leanplum. Финансовите параметри на сделката не бяха обявени.
"Новите технологии за взаимодействие в реално време като гласови асистенти и ботове променят маркетинговия сектор от еднопосочни съобщения към двустранни разговори. Смислената връзка между марките и клиентите изисква ангажиране в реално време, през множество канали в различни етапи от потребителското изживяване, като всичко това става по автоматизиран начин. С това придобиване ще укрепим лидерската позиция на Leanplum като платформа за връзка с клиентите в реално време", заяви в официалното съобщение за сделката Момчил Кюркчиев, който е и изпълнителен директор на Leanplum.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Ахаха, вече знам кого да псувам за безумния чатбот на йелоу такси.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.