Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
20 юни 2018, 12:12, 10013 прочитания

Wizz Air отваря академия за пилоти в България

Унгарската компания ще поеме част от обучението на кадетите под формата на заем

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Нискотарифната авиокомпания Wizz Air отваря академия за пилоти в България. Програмата на Wizz Air Pilot Academy ще даде възможност на хората с малък или никакъв летателен опит да получат лиценз на пилоти на пътнически самолети, след което да започнат работа в Wizz Air. В рамките на програмата Wizz Air ще използва училищата за пилоти Trener Kft в Нирегихаза, Унгария, и Egnatia Aviation в Кавала, Гърция.

С цел разширяване


Авиокомпанията ще подкрепи кадетите по програмата, отговарящи на определени условия. Тя ще отпуска заем за две трети от цената на обучението, която е 45 хил. евро. Пилотите ще започнат да връщат финансирането, след като започнат кариерата си в Wizz Air. Срокът на погасяването е през първите пет години след назначаването на пилотите.

Тренировъчната програма се състои от 750 часа наземни курсове, 60 часа в симулатор и 145 часа полети в продължение на 17 до 21 месеца. По време на обучението кадетите получават и развиват необходимите знания и умения, за да започнат да изпълняват полети в авиокомпанията. Унгарският превозвач се нуждае от нови пилоти заради плановете си за разширяване в бъдеще. В момента фирмата разполага със 100 самолета във флотилията си. Амбициите на авиокомпанията са след 10 години или по-малко тя да се превърне в една от петте водещи авиокомпании в Европа с 10 хил. служители и 300 самолета, превозващи 100 млн. пътници на година.


България малко след Полша и Румъния



Пред "Капитал" от Wizz Air коментираха, че започват инициативата в България, защото страната е една от най-важните пазари в мрежата на компанията. В момента пазарният дял на Wizz Air в България е над 30%. Авиокомпанията има близо 350 служители в страната, от тях над 100 пилоти (70 са българи).

Авиопревозвачът има работещи академии за пилоти в Полша и Румъния, където вече са започнали два курса. Първата група кадети от Полша премина първо оценяване след 5 месеца интензивно обучение със 100% успеваемост. След като завършат академията за пилоти и всички необходими обучения, пилотите могат да започнат работа като първи офицери в Wizz Air и да продължат да се развиват кариерно като треньори или командири на Airbus A320/A321s.

Wizz Air скоро ще започне да набира персонал в България за обучителни курсове за пилоти, които ще започнат през септември с Egnatia Aviation в Гърция и през ноември с Tréner Kft. Компанията също така ще даде възможност на кандидатите да се срещнат с екипа на Wizz Air Pilot Academy лично на един от предстоящите дни на отворените врати, които ще се проведат на 6 и 7 юли във Варна и София.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво друго по света: няколко любопитни идеи Какво друго по света: няколко любопитни идеи

NASA наема SpaceX за товарни полети до Луната; Tesla прави апарати за обдишване от части за коли; Космическата капсула Starliner пак ще лети без астронавти

10 апр 2020, 431 прочитания

"Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили "Алкомет" задвижва проекта си за нов цех за алуниеви профили

Шуменският производител е подал инвестиционно предложение в екоинспекцията

9 апр 2020, 1058 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Roche купува останалата част от Foundation Medicine за 2.4 млрд. долара

Швейцарската фармацевтична компания се стреми да повиши възможностите си за персонализирано лечение

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10