С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 23 юни 2018, 10:32, 3612 прочитания

Siemens ще произвежда влакове за лондонското метро

Сделката за 2 млрд. долара предвижда сглобяването на 94 мотриси, които ще влязат в употреба от 2023 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Очакванията са Siemens Mobility да сглобява влакове и за други метролинии в Лондон.
Поделението на германския конгломерат Siemens за продукция на влакове и транспортни технологии - Siemens Mobility, е сключило споразумение за 1.5 млрд. паунда (2 млрд. долара) за производството и сглобяването на 94 мотриси за лондонската метролиния Piccadilly, съобщава Reuters.

Мащабна стратегия


От компанията, която отговаря за метролинията – Transport for London (TFL), коментираха, че сделката ще позволи на Siemens Mobility да изгради ново предприятие в град Гул, който се намира в Северна Англия.

"В завода на Siemens Mobility ще работят 700 души, като до 250 нови служители ще бъдат наемани при операциите за сглобяването на мотрисите", обявиха от TFL. Изпълнението на проекта ще доведе до откриването на 1700 работни места във Великобритания.

През март от Siemens съобщиха, че са придобили 67 акра земя в Гул, тъй като планират да вложат 200 млн. паунда за построяването на фабриката за производство на влакове. Плановете на германската компания зависеха от спечелването на поръчки за влакове, като поради тази причина вече са много по-близо до изпълнението на мащабния проект.



Поръчката е за 94 влака, но от TFL подчертаха, че споразумението предвижда германският производител да сглоби още мотриси от същия модел за три други линии в Лондон.

Метролинията Piccadilly се използва от около 700 хил. пътници на ден. Тя е първата от 4 линии в програмата Deep Tube, която предвижда обновяването им с нови мотриси.

Инвестиция в подходящо време

Новите влакове ще влязат в употреба от 2023 г., като те ще са с 6 метра по-дълги от сегашните в британската столица.

Към момента по линията Piccadilly се движат 86 влака, които са били представени за първи път през 1975 г. Срокът им на годност е 40 години и са едни от най-старите мотриси в транспортната мрежа на Острова.

Инвестицията ще окаже положителен ефект в Лондон, тъй като населението в града ще нарасне до 10.8 млн. до 2041 г. Изпълнителният директор на Siemens Mobility Сабрина Сузан коментира, че са доволни от сделката. "Целта ни е да подобрим транспортните услуги в Лондон", обясни Сузан.

Потенциално сливане на поделения

Изпълнителният директор на Siemens Джо Кезер съобщи в четвъртък, цитиран от германското списание Manager, че компанията планира да слее няколко от индустриалните си поделения в една група през август, за да подобрят ефективността на германския конгломерат.

"Подхождаме с търпение при изпълнението на тази стратегия. Целта ни е винаги да реагираме, когато са необходими промени. Поради това сме амбицирани да конкурираме успешно другите играчи в бранша и се насочваме към иновации", коментира говорител на Siemens.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Най-динамичните компании за машини и оборудване: Отличниците са тук Най-динамичните компании за машини и оборудване: Отличниците са тук

Общите приходи в секторната класация в "Гепард" са скочили с над 68% до 263 млн. лв.

21 яну 2020, 293 прочитания

По торбичката посрещат По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

21 яну 2020, 919 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Как Карлос Слим ще спечели, ако Мексико избере ляв президент

Регулациите на телеком бизнеса могат да намалеят, което ще е от полза за собственика на America Movil, основен акционер на Telekom Austria, собственик на "A1 България"

Още от Капитал
Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

Критична година за медиите

Предстои промяна на собствеността на eдна от двете най-гледани телевизии - bTV, промяна на медийния закон и избор на нов генерален директор за общественото радио

Поредното шоу на Ревизоро

Кариерата на новия министър на околната среда и водите в различните управления се движи между бутафория и лобистки поправки

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10