С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
24 юни 2018, 15:04, 5917 прочитания

Защо американците не гледат световното по футбол

За първите 10 дни зрителите по Fox Sports са били с 44% по-малко в сравнение с първенството в Бразилия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За първите 10 дни от Световното първенство по футбол 2018 г. зрителската аудитория в САЩ е била с близо 44% по-малка в сравнение с 2014 г., сочат данни на компанията за анализи Nielsen. Спадът е съвместим с излъчванията на мачовете на английски по Fox и тези на испански език по пуерториканско-американската тв компания Telemundo. Мачовете по Fox се гледат от средно 1.98 млн. души в сравнение с 3.55 млн. по спортния канал ESPN през 2014 г. Telemundo отчита гледаемост от средно 1.87 млн. души, докато преди 4 години те са гледани от 3.3 млн. души по Univision, пише Bloomberg.

Не участва отборът на САЩ


Двете компании са платили повече от 1 млрд. долара за правата в САЩ за световното в Русия и за това през 2022 г. в Катар и сега се сблъскват с еднакви проблеми. Отборът на САЩ, който е най-важен за местните фенове, не се класира за първенството през 2018 г. Разликата в часовите зони също оказва влияние - мачовете започват от 6.00 сутринта по Източното крайбрежие.

За първите 16 мача зрителите са намалели с 44% в сравнение с миналото първенство, а това вероятно се дължи и на променящото се поведение на потребителите според медийния консултант Крис Бевилакуа. Голям поток от хора се насочва към онлайн предаване, което измества това по кабел. "Това не е изненадващо, наблюдава се навсякъде, още повече когато отборът САЩ не успя да се класира", казва той.
Според изпълнителния вицепрезидент на Fox Sport хората гледат все по-малко мачове вкъщи, но повече в баровете или на други публични места.


Най-интересните мачове



Мачовете между Германия и Мексико и Бразилия - Швейцария са двата най-гледани в историята на Fox Sport 1. Каналът достигна по-голям брой нови зрители, отколкото водещия канал на ESPN миналата седмица. "Това е първият път, в който достигаме най-голям обхват от всички спортни канали за цялата седмица", казва изпълнителният директор Мулвихил. "Това е прекрасно, повече от очакваното!".

В началото на световното компанията сподели, че зрителската аудитория в ранна фаза е била с 32% по-висока, отколкото средната отпреди 4 години, освен в мачовете на САЩ. Telemundo също се похвали, че е доволна от обхвата си.

"Започваме да усещаме ползaта от увеличаването на зрителската аудитория в последните дни, тъй като това класира Telemundo като най-гледаната телевизия на испански език", коментира Лия Силкуор, старши вицепрезидент по изследванията в компанията.

Няма реклами, щом няма зрители

Fox Sports понижи очакваната аудитория, която гарантира на рекламодателите, с 20%. Bloomberg отчете през октомври, че телевизията е намалила печалбата си от реклами с около 20 млн. долара, след като отборът на САЩ не се класира за първенството в Русия.

Мълвихил заяви, че е доволен от представянето на рекламодателите по време на турнира. Компанията е изпратила само четири от общо 12-те си телевизионни коментатори в Русия, а останалите осем коментират игрите от студио в Лос Анджелис.

Най-гледаният мач на Fox през първите 16 мача се оказа Бразилия срещу Швейцария, който привлече 4 млн. зрители. След Световното първенство през 2014 г. Nielsen работи върху коригиране на методологията си за отчитане на стрийминг зрители, тъй като цифровите и мобилните опции стават все по-популярни.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 януари 2019г.
София Хотел Балкан

capital.bg/governmentevent

13-ТА ГОДИШНА СРЕЩА НА БИЗНЕСА С ПРАВИТЕЛСТВОТО


Пътят на България към еврозоната: какви ще са ефектите върху икономиката и как да се подготви бизнесът

Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Важните стъпки към Еврозоната
  • Какво предстои пред България през 2019: приоритетите на правителството
  • Колко голям е рискът за разделение между държавите от Еврозоната и останалите и къде е мястото на България
  • Политики и реформи, които ще доближат България до Еврозоната
  • Ефектът на еврото върху бизнеса
  • Как членството в Еврозоната ще се отрази върху икономиката и как бизнесът да се подготви

Към регистрацията

Прочетете и това

Краят на "Булгартабак" Краят на "Булгартабак"

За седем години контролираният от Делян Пеевски холдинг затвори всички производства, а държавата не вижда проблем

18 яну 2019, 216 прочитания

На първо място добър екип На първо място добър екип

Васил Поповски, старши директор "Развитие на продукти" в Leanplum, пред "Капитал"

18 яну 2019, 300 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Смарт органик" отваря свой биомагазин в Букурещ

Това е десетият търговски обект за собственика на веригата "Зелен"

Новият бизнес квартал "Младост 5"

Зад комплекса на БАН на "Цариградско шосе" може да се появи нов офис и технологичен парк

Танкер на абордаж

Либийският танкер BADR, който беше конфискуван, вкара България в международен скандал и страната има трудната задача да изчисти имиджа си, че не е съучастник в пиратски акт

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Кино: "Приказка за Астрид"

С проникновение и стил за ранните години на Астрид Линдгрен

Льо Корбюзие, който живее на покрива

Домът-ателие на френско-швейцарския архитект Льо Корбюзие в Париж отваря за посетители след двегодишна реставрация

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 2

Капитал

Брой 2 // 12.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Българско-американска IT с финансиране 30 млн. долара, първа местна ферма за скариди, "Кока-Кола" с нов финансов офис във Варна

Емисия

DAILY @7AM // 18.01.2019 Прочетете