С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
24 юни 2018, 15:04, 5593 прочитания

Защо американците не гледат световното по футбол

За първите 10 дни зрителите по Fox Sports са били с 44% по-малко в сравнение с първенството в Бразилия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

УЕФА се изправя срещу ФИФА заради желанието за създаването нови турнири

Разговорите са свързани с идеи на ФИФА за нови турнири

3 ное 2018

Феновете са изхарчили 1.5 млрд. долара по време на световното първенство

Най-щедри са били американските и китайските туристи, чиито национални отбори не взеха участие в първенството

21 юли 2018

Снимка на деня

Привърженик на националния отбор по футбол на Египет преди мача със Саудитска Арабия

25 юни 2018

Кой ще спечели от световното първенство по футбол

Спортът отново осигури на президента Путин международна легитимност в период на изолация

15 юни 2018

Трудната спортна дипломация на Путин

Домакинството на световното първенство по футбол няма да промени имиджа на руския президент в западния свят

14 юни 2018
За първите 10 дни от Световното първенство по футбол 2018 г. зрителската аудитория в САЩ е била с близо 44% по-малка в сравнение с 2014 г., сочат данни на компанията за анализи Nielsen. Спадът е съвместим с излъчванията на мачовете на английски по Fox и тези на испански език по пуерториканско-американската тв компания Telemundo. Мачовете по Fox се гледат от средно 1.98 млн. души в сравнение с 3.55 млн. по спортния канал ESPN през 2014 г. Telemundo отчита гледаемост от средно 1.87 млн. души, докато преди 4 години те са гледани от 3.3 млн. души по Univision, пише Bloomberg.

Не участва отборът на САЩ


Двете компании са платили повече от 1 млрд. долара за правата в САЩ за световното в Русия и за това през 2022 г. в Катар и сега се сблъскват с еднакви проблеми. Отборът на САЩ, който е най-важен за местните фенове, не се класира за първенството през 2018 г. Разликата в часовите зони също оказва влияние - мачовете започват от 6.00 сутринта по Източното крайбрежие.

За първите 16 мача зрителите са намалели с 44% в сравнение с миналото първенство, а това вероятно се дължи и на променящото се поведение на потребителите според медийния консултант Крис Бевилакуа. Голям поток от хора се насочва към онлайн предаване, което измества това по кабел. "Това не е изненадващо, наблюдава се навсякъде, още повече когато отборът САЩ не успя да се класира", казва той.
Според изпълнителния вицепрезидент на Fox Sport хората гледат все по-малко мачове вкъщи, но повече в баровете или на други публични места.


Най-интересните мачове



Мачовете между Германия и Мексико и Бразилия - Швейцария са двата най-гледани в историята на Fox Sport 1. Каналът достигна по-голям брой нови зрители, отколкото водещия канал на ESPN миналата седмица. "Това е първият път, в който достигаме най-голям обхват от всички спортни канали за цялата седмица", казва изпълнителният директор Мулвихил. "Това е прекрасно, повече от очакваното!".

В началото на световното компанията сподели, че зрителската аудитория в ранна фаза е била с 32% по-висока, отколкото средната отпреди 4 години, освен в мачовете на САЩ. Telemundo също се похвали, че е доволна от обхвата си.

"Започваме да усещаме ползaта от увеличаването на зрителската аудитория в последните дни, тъй като това класира Telemundo като най-гледаната телевизия на испански език", коментира Лия Силкуор, старши вицепрезидент по изследванията в компанията.

Няма реклами, щом няма зрители

Fox Sports понижи очакваната аудитория, която гарантира на рекламодателите, с 20%. Bloomberg отчете през октомври, че телевизията е намалила печалбата си от реклами с около 20 млн. долара, след като отборът на САЩ не се класира за първенството в Русия.

Мълвихил заяви, че е доволен от представянето на рекламодателите по време на турнира. Компанията е изпратила само четири от общо 12-те си телевизионни коментатори в Русия, а останалите осем коментират игрите от студио в Лос Анджелис.

Най-гледаният мач на Fox през първите 16 мача се оказа Бразилия срещу Швейцария, който привлече 4 млн. зрители. След Световното първенство през 2014 г. Nielsen работи върху коригиране на методологията си за отчитане на стрийминг зрители, тъй като цифровите и мобилните опции стават все по-популярни.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември 2018г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

13 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:


  • Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
  • Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред региона и България
  • Най-важните сделки за годината и какво стои зад тях
  • Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2019
  • Защо за МСП е важно да са публични компании и каква подкрепа има за това
  • Нови инициативи в сектора за инвестиции с рисков капитал

Повече подробности на capital.bg/conference

Прочетете и това

Корейската Hanon Systems купува "Магна пауъртрейн Пловдив" Корейската Hanon Systems купува "Магна пауъртрейн Пловдив"

Продажбата е част от международна сделка за общо 10 завода, а договорената цена за пакета е 1.23 млрд. долара

12 ное 2018, 839 прочитания

Дигиталното настояще и бъдеще на Lidl Дигиталното настояще и бъдеще на Lidl

Всичко за проекта Lidl Digital и намерението той да се превърне в най-новата ИТ компания на българския пазар с важна роля за онлайн бъдещето на Lidl в световен мащаб

12 ное 2018, 927 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Смарт органик" отваря свой биомагазин в Букурещ

Това е десетият търговски обект за собственика на веригата "Зелен"

Краят на евтината "Гражданска отговорност"

Най-разпространената застраховка поскъпва заради едно съдебно решение и това вероятно е само началото

Китай, отвори се

Не само Доналд Тръмп има търговски проблем с Китай. Конфронтацията няма да приключи скоро и може да струва скъпо на световната икономика

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Календар и домашно кино

Интересните събития през уикенда и следващата седмица

Андалусия: една добра седмица

Жега, история и гамбас в Южна Испания

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 45

Капитал

Брой 45 // 10.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Властта опита да тушира протестите; "Антикорупция" притиска шефа на касационния съд

Емисия

DAILY @7PM // 12.11.2018 Прочетете