С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
24 юни 2018, 15:04, 6215 прочитания

Защо американците не гледат световното по футбол

За първите 10 дни зрителите по Fox Sports са били с 44% по-малко в сравнение с първенството в Бразилия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За първите 10 дни от Световното първенство по футбол 2018 г. зрителската аудитория в САЩ е била с близо 44% по-малка в сравнение с 2014 г., сочат данни на компанията за анализи Nielsen. Спадът е съвместим с излъчванията на мачовете на английски по Fox и тези на испански език по пуерториканско-американската тв компания Telemundo. Мачовете по Fox се гледат от средно 1.98 млн. души в сравнение с 3.55 млн. по спортния канал ESPN през 2014 г. Telemundo отчита гледаемост от средно 1.87 млн. души, докато преди 4 години те са гледани от 3.3 млн. души по Univision, пише Bloomberg.

Не участва отборът на САЩ


Двете компании са платили повече от 1 млрд. долара за правата в САЩ за световното в Русия и за това през 2022 г. в Катар и сега се сблъскват с еднакви проблеми. Отборът на САЩ, който е най-важен за местните фенове, не се класира за първенството през 2018 г. Разликата в часовите зони също оказва влияние - мачовете започват от 6.00 сутринта по Източното крайбрежие.

За първите 16 мача зрителите са намалели с 44% в сравнение с миналото първенство, а това вероятно се дължи и на променящото се поведение на потребителите според медийния консултант Крис Бевилакуа. Голям поток от хора се насочва към онлайн предаване, което измества това по кабел. "Това не е изненадващо, наблюдава се навсякъде, още повече когато отборът САЩ не успя да се класира", казва той.
Според изпълнителния вицепрезидент на Fox Sport хората гледат все по-малко мачове вкъщи, но повече в баровете или на други публични места.


Най-интересните мачове



Мачовете между Германия и Мексико и Бразилия - Швейцария са двата най-гледани в историята на Fox Sport 1. Каналът достигна по-голям брой нови зрители, отколкото водещия канал на ESPN миналата седмица. "Това е първият път, в който достигаме най-голям обхват от всички спортни канали за цялата седмица", казва изпълнителният директор Мулвихил. "Това е прекрасно, повече от очакваното!".

В началото на световното компанията сподели, че зрителската аудитория в ранна фаза е била с 32% по-висока, отколкото средната отпреди 4 години, освен в мачовете на САЩ. Telemundo също се похвали, че е доволна от обхвата си.

"Започваме да усещаме ползaта от увеличаването на зрителската аудитория в последните дни, тъй като това класира Telemundo като най-гледаната телевизия на испански език", коментира Лия Силкуор, старши вицепрезидент по изследванията в компанията.

Няма реклами, щом няма зрители

Fox Sports понижи очакваната аудитория, която гарантира на рекламодателите, с 20%. Bloomberg отчете през октомври, че телевизията е намалила печалбата си от реклами с около 20 млн. долара, след като отборът на САЩ не се класира за първенството в Русия.

Мълвихил заяви, че е доволен от представянето на рекламодателите по време на турнира. Компанията е изпратила само четири от общо 12-те си телевизионни коментатори в Русия, а останалите осем коментират игрите от студио в Лос Анджелис.

Най-гледаният мач на Fox през първите 16 мача се оказа Бразилия срещу Швейцария, който привлече 4 млн. зрители. След Световното първенство през 2014 г. Nielsen работи върху коригиране на методологията си за отчитане на стрийминг зрители, тъй като цифровите и мобилните опции стават все по-популярни.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

11 април 2019г.
Sofia Event Center

capital.bg/ecommerce

Конференция Стратегии за електронна търговия


Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Какви са тенденциите в електронната търговия и кои са възможните нови бизнес модели
  • Електронната търговия и новият регламент на ЕС за геоблокирането
  • Как да постигнем най-доброто от физическите и електронни магазини
  • Как да превърнем разбирането и обратната връзка на потребителите в действителна визия за цифровото развитие на компанията
  • Дигитални трансформации
  • Тенденции при мобилните плащания
  • Технологии в търговията на дребно / Електронна търговия и изкуствен интелект
  • Иновации и ефективност в доставките и логистиката
  • Успешни стратегии за електронна търговия на българския пазар

Ранна регистрация до 22 март

Прочетете и това

ЕК глоби Nike с 12.5 млн. евро заради блокиране на трансграничните продажби ЕК глоби Nike с 12.5 млн. евро заради блокиране на трансграничните продажби

Американският производител е забранявал 13 години на лицензирани компании да предлагат футболни стоки в трети страни

26 мар 2019, 137 прочитания

Uber може да купи дубайския си конкурент Careem за над 3 млрд. долара още тази седмица Uber може да купи дубайския си конкурент Careem за над 3 млрд. долара още тази седмица

Двете компании са в преговори от средата на миналата година

25 мар 2019, 995 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (25 февруари – 3 март)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (18 - 24 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Смарт органик" отваря свой биомагазин в Букурещ

Това е десетият търговски обект за собственика на веригата "Зелен"

Апартаментите на ГЕРБ: самозабравяне по високите етажи на властта

Ниската цена, на която Цветанов, Цачева и Рашидов са си купили апартаменти от "Артекс", заедно с услугите, които фирмата е получавала от държавата, създават усещане за корупция

Растеж след буря

Основаната в България софтуерна фирма "Станга" отбелязва впечатляващ ръст на оборота от близо 30%, след по-ранен срив

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Кино: "Зелената книга"

Сантиментален урок по приятелство в среда без толерантност

Книга: Стефан Цвайг и Максим Горки - "Писма"

Изданието събира кореспонденцията между двамата писатели в периода 1923 – 1936 г.

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 12

Капитал

Брой 12 // 23.03.2019 Прочетете
Капитал PRO, СМЕ може да продаде bTV, "Билла" има нов директор за България

Емисия

DAILY @7AM // 26.03.2019 Прочетете