С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 26 юни 2018, 11:05, 3895 прочитания

Hyundai обединява усилия с Audi в разработването на водородни автомобили

Автомобилните производители се надяват да дадат нов тласък на сегмента, който изостава

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Южнокорейската автомобилна компания Hyundai ще си партнира с германската Audi в разработването на автомобили с водородни горивни клетки. Reuters съобщава, че азиатският производител желае да утвърди позициите на водородните автомобили, но е била ограничавана от липсата на инфраструктура и от натиска за електрически автомобили с батерии като тези на Tesla.

Стратегическо партньорство


Двете компании ще имат достъп до интелектуалната си собственост и ще могат да си споделят компоненти, включително и всякакви нови части, разработени Audi, която е отговорна за технологията с водородни горивни клетки във Volkswagen Group.

От Hyundai се надяват, че този ход ще създаде по-голямо търсене за автомобили като техния ix35 модел и ще намали разходите по производството, за да направи технологията печеливша.

Конкуренцията сваля цените



"Искаме да предоставим на нашите доставчици на компоненти повече шанс и искаме да има конкуренция между доставчиците на компоненти", заявява директорът по R&D в Hyundai Се Хун Ким в интервю пред Reuters. Според него конкуренцията би свалила цените.

Автомобилни производители като Toyota акцентират върху ползите от водородните превозни средства, които отнемат на шофьорите по-малко време да презаредят батериите в сравнение с електрическите коли. Но този вид коли са скъпи и страдат от липса на станции за презареждане.

Много производители се фокусират в електрически коли с батерии, на които им отнема между половин час и половин ден да се презаредят, но те успяват да използват мрежата си от станции за презареждане, която продължава да расте.

Все по-зелени

Автомобилните компании се обединяват, за да споделят разходите по развитието на по-зелени технологии, за да заменят двигателите с вътрешно горене във време, в което регулаторите по целия свят се опитват да намалят вредните емисии. GM и Honda са в партньорство да развиват заедно електрически автомобили с водородно гориво, които се очаква да излязат на пазара през 2020 г., докато BMW работи с Toyota.

По всяка вероятност затягането на мерките на Европейския съюз относно лимитите на въглеродните емисии през 2025 г. би създала нужда за повече водородни автомобили.

Въпреки че Hyundai са продали 200 такива автомобила през изминалата година и очакват да продадат още няколко хиляди през тази, това далеч не е достатъчно, за да излезе автомобилният гигант на печалба от този вид превозни средства. Според Ким това ще се случи едва след като продадат между 100 хил. и 300 хил. броя.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро "Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро

В топ 20 са най-много отборите от Висшата лига на Англия

18 яну 2020, 868 прочитания

Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси 6 Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси

Забраната противоречи на европейското законодателство

18 яну 2020, 2142 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Commerzbank ще експериментира изкуствен интелект да пише анализи

Използването на технологията може да намали разходите за проучвания на германската банка

Още от Капитал
Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

В търсене на новия FAANG

Технологичните гиганти ще останат доминантен фактор на пазарите, но наред с тях в потенциални кандидати за фаворити на инвесторите могат да се превърнат и редица зелени компании

Скритите мащаби на водната криза

Водният режим в Перник е най-строгият от години насам, но това далеч не е единственото място, където има подобен проблем

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10