Как се справя Nestle с променящата се хранителна индустрия
Швейцарският гигант свива разходите и купува конкуренти, за да преодолее забавянето на продажбите


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Последните сделки на Nestle - придобива френската група за диетични продукти Materna за 165 млн. долара - купува дял в американския стартъп за готова храна Freshly - купува американския производител на кафе Blue Bottle - купува компанията за продукти за грижа за здравето Atrium Innovations за 2.3 млрд. долара - купува правата за продажба на продуктите на Starbucks за 7.2 млрд. долара |
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.