Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Приложенията на социалните платформи са направени да пристрастяват потребителите

Бизнес моделът им е такъв, че кара хората да прекарват възможно най-много време в тях, като така вниманието им бива продавано на рекламодателите

Facebook работи върху функции, които позволяват на потребителите да видят колко време са изразходвали в приложението през последните седем дни и дори да задават дневни лимити.

Компаниите, стоящи зад социалните медии, умишлено пристрастяват потребителите към своите продукти с цел финансова печалба, съобщава BBC.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    Ами, мен примерно не ме пристрастиха. Ще се нароят и коментари отдолу на хейтъри, които не ползват социалните мрежи.

    Истината е, че трябва да се научим да ползваме фейсбук и други подобни като място, от което имаме определени нужди. Например да общуваме с колегите от университета по проекти. Не можем да ги виним, че бизнес стратегията им е организирана към това, което им носи печалби. Ние сме тези, които търсим одобрение в лайк-ове.

    Нередност?
Нов коментар