Търговската война започва да тежи на германските автопроизводители

Китай увеличи митата при внос на коли от САЩ и това заплашва едни от най-известните брандове

От септември всички автомобили, продавани в ЕС, както и Швейцария, Турция, Норвегия и Ирландия, трябва да отговарят на новия стандарт WLTP
От септември всички автомобили, продавани в ЕС, както и Швейцария, Турция, Норвегия и Ирландия, трябва да отговарят на новия стандарт WLTP
От септември всички автомобили, продавани в ЕС, както и Швейцария, Турция, Норвегия и Ирландия, трябва да отговарят на новия стандарт WLTP    ©  Reuters
От септември всички автомобили, продавани в ЕС, както и Швейцария, Турция, Норвегия и Ирландия, трябва да отговарят на новия стандарт WLTP    ©  Reuters

Проблемите, с които се сблъскват германските производители на автомобили, нарастват с увеличените от Китай мита върху вноса на коли от САЩ. Търговската война между двете най-големи икономики в света ще навреди най-много на BMW и Daimler в автомобилния сектор, пише Bloomberg.

В продължение на десетилетия BMW, Daimler и Volkswagen поддържат водещи позиции, като предлагат както по-достъпни модели, така и по-луксозни за по-богатите купувачи. Това обаче бързо започва да се променя. Докато напрежението в търговията се засилва, рекордни разходи са необходими за развитие на електрическите автомобили в условията на затягане на регулациите на вредните емисии.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар