Walmart иска да напусне Япония

Ритейл гигантът се ориентира към развиващи се пазари като Китай и Индия

Американската търговска верига дойде в Япония през 2002 г., но и досега нейните супермаркети в страната Seiyu не могат да се похвалят с успехи
Американската търговска верига дойде в Япония през 2002 г., но и досега нейните супермаркети в страната Seiyu не могат да се похвалят с успехи
Американската търговска верига дойде в Япония през 2002 г., но и досега нейните супермаркети в страната Seiyu не могат да се похвалят с успехи    ©  Reuters
Американската търговска верига дойде в Япония през 2002 г., но и досега нейните супермаркети в страната Seiyu не могат да се похвалят с успехи    ©  Reuters

Ритейл гигантът Walmart иска да напусне японския пазар с продажбата на веригата супермаркети Seiyu, които притежава, съобщава Reuters. Американският търговец вече се е обърнал към големите търговци на дребно и фондовете за дялово инвестиране в търсене на купувач. Ако продажбата бъде реализирана, цената на сделката ще бъде в рамките на 300 до 500 млрд. йени (2.7 - 4.5 млрд. долара).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    fcap123 avatar :-|
    fcap123

    Азиатците пазаруват изключително много на промоция. Затова европейските вериги настъпват мотиката. Отделно вкусовете им са много различни.

    Нередност?
Нов коментар