Volkswagen Group отчете най-успешната си първа половина на година в историята, след като е продала 5.5 млн. автомобила. Само през юни доставките са били 958.6 хил., се казва в съобщение на германската група.
"Това беше най-успешната първа половина на година в историята на нашата компания. Доставките на основните ни брандове нараснаха силно на през първата половина на годината", казва в изявление Фред Каплер, директор продажби на групата. Той обаче отбелязва, че компанията очаква през втората половина на годината върху продажбите да се отрази въвеждането на новия тест за емисии при стандарта WLTP. "Вероятно ще предадем на клиентите доста автомобили по-късно от предвиденото", обясни той. Новият стандартен тест за отработените газове WLTP влиза в сила през септември и ще е задължителен за новите автомобили.
Подобряване по региони
От януари до юни германската компания, която е най-големият производител на автомобили в света, е продала 5.5 млн. автомобила. Това е ръст от от 7.1% на годишна база. През юни продажбите са нараснали с 4.1% в сравнение със същия месец на 2017 г.
Групата подобрява ръста на продажбите си в Европа през юни, когато са били доставени 456.8 хил. коли, или увеличение от 11% на годишна база. Близо 131 хил. от тези автомобили са продадени на германския пазар. За първата половина на годината на Стария континент са пласирани 2.4 млн. коли, което е увеличение от 6.5%.
Доставките в Северна Америка остават стабилни – 465 хил. продажби за периода, което е увеличение от 0.8% на годишна база.
Продажбите в Азиатско-Тихоокеанския регион са нараснали с 9.3% до 2.1 млн. броя. През юни обаче клиентите са намалили покупките си в Китай поради намаляването на вносните мита от 1 юли.

Volkswagen Group отчете най-успешната си първа половина на година в историята, след като е продала 5.5 млн. автомобила. Само през юни доставките са били 958.6 хил., се казва в съобщение на германската група.
"Това беше най-успешната първа половина на година в историята на нашата компания. Доставките на основните ни брандове нараснаха силно на през първата половина на годината", казва в изявление Фред Каплер, директор продажби на групата. Той обаче отбелязва, че компанията очаква през втората половина на годината върху продажбите да се отрази въвеждането на новия тест за емисии при стандарта WLTP. "Вероятно ще предадем на клиентите доста автомобили по-късно от предвиденото", обясни той. Новият стандартен тест за отработените газове WLTP влиза в сила през септември и ще е задължителен за новите автомобили.
2 коментара
Дизел гейт е пичеливш бизнес модел!
Т.е. на никой не му пука се екология ... яко.
Тръмп ще излезе прав. Няма смисъл от пари за научни изследвания за екология. Народа и да се трови пак ще купува ...
Или по скоро целия "бизнес модел" върху който е построено съвременното общество е реално против природата ... и ако се замислим, колкото и абсурдно да е е и против хората - всичко хуманно или екологично, което се прави е непечелившо и е изключение от капиталистическата рамка.
Устойчиво вирее само това, което носи печалба и растеж.
Как да не му се радваш на тоя модел.