Краят на една ера
36-годишният Роджър Федерер прекъсна дългогодишното си партньорство с Nike и сключи 10-годишен договор с японската Uniqlo


Пламена Кацарова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Светът на спортния маркетинг се променя постоянно, и то с бързи темпове. През последните години социалните медии се превърнаха във важен компонент от рекламата, а компаниите все повече се фокусират върху мегадоговори със спортни звезди, които да рекламират техните марки. Индустрията процъфтява и се оценява на над 62 млрд. долара. Което се доказва и от последната сделка на тенис звездата Роджър Федерер с японската
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Напълно нормално - разликата в договора е драстична. Федерер ще прибира по 20 млн. повече на година, а и има гарантирани 300 млн. за следващите 10 години без значение кога прекрати кариерата си, а това ще стане със сигурност преди края на договора! Наистина парите са много! Жалко, че Найки не успяха да го задържат..
Това са супер селски финтове за впечатляване на балъци. Подобни марки имат 95% разходи за маркетинг и ритейл и реалнта стойност на продукта е 5%.
Не би ме учудило някои от китайските ментета да имат по-високо качество и по-висока стойност на продукта от тези премаркетингирани отпадъци.
Ако има извод, който човек с мозък може да си направи, то той е никога да не посяга към подобни боклуци, защото с 95% от парите си си купува избиване на комплекси, а само с 5% реален, макар и не особено качествен мейд ин чайна продукт.
Носенето на прескъпа ширпотреба за 300+ кинта е идеален начин да разпознаете глупак в тълпа.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.