Краят на една ера

36-годишният Роджър Федерер прекъсна дългогодишното си партньорство с Nike и сключи 10-годишен договор с японската Uniqlo

От партньорството с Uniqlo Роджър Федерер ще получи 300 млн. долара, без да има значение кога ще прекъсне професионалната си кариера
От партньорството с Uniqlo Роджър Федерер ще получи 300 млн. долара, без да има значение кога ще прекъсне професионалната си кариера
От партньорството с Uniqlo Роджър Федерер ще получи 300 млн. долара, без да има значение кога ще прекъсне професионалната си кариера    ©  Reuters
От партньорството с Uniqlo Роджър Федерер ще получи 300 млн. долара, без да има значение кога ще прекъсне професионалната си кариера    ©  Reuters
Глобални компании все повече залагат на спонсорства с известни спортисти. Тази индустрия процъфтява и по независими оценки се оценява на над 62 млрд. долара.

Светът на спортния маркетинг се променя постоянно, и то с бързи темпове. През последните години социалните медии се превърнаха във важен компонент от рекламата, а компаниите все повече се фокусират върху мегадоговори със спортни звезди, които да рекламират техните марки. Индустрията процъфтява и се оценява на над 62 млрд. долара. Което се доказва и от последната сделка на тенис звездата Роджър Федерер с японската


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    t0d0 avatar :-|
    Pandipool

    Напълно нормално - разликата в договора е драстична. Федерер ще прибира по 20 млн. повече на година, а и има гарантирани 300 млн. за следващите 10 години без значение кога прекрати кариерата си, а това ще стане със сигурност преди края на договора! Наистина парите са много! Жалко, че Найки не успяха да го задържат..

    Нередност?
  • 2
    vstoyanov avatar :-|
    vstoyanov
    • + 3

    Това са супер селски финтове за впечатляване на балъци. Подобни марки имат 95% разходи за маркетинг и ритейл и реалнта стойност на продукта е 5%.

    Не би ме учудило някои от китайските ментета да имат по-високо качество и по-висока стойност на продукта от тези премаркетингирани отпадъци.

    Ако има извод, който човек с мозък може да си направи, то той е никога да не посяга към подобни боклуци, защото с 95% от парите си си купува избиване на комплекси, а само с 5% реален, макар и не особено качествен мейд ин чайна продукт.

    Носенето на прескъпа ширпотреба за 300+ кинта е идеален начин да разпознаете глупак в тълпа.

    Нередност?
Нов коментар