Битката между Amazon и Google продължава на телевизионното поле

Компанията на Джеф Безос ще се опита да пробие на пазара за телевизионни смарт услуги, тъй като позицията на Google не е утвърдена

Компанията за електронна търговия обикновено използва собствения си хардуер, за да се разраства на нови пазари
Компанията за електронна търговия обикновено използва собствения си хардуер, за да се разраства на нови пазари
Компанията за електронна търговия обикновено използва собствения си хардуер, за да се разраства на нови пазари    ©  Reuters
Компанията за електронна търговия обикновено използва собствения си хардуер, за да се разраства на нови пазари    ©  Reuters

Amazon загърби конкуренцията с Google, която водеше за пазара на смартфони, и се насочи към ново предизвикателство - смарт телевизори и говорители, въпреки стремежа на европейските регулатори да засилят конкуренцията на пазара за мобилни телефони.

Миналата седмица Брюксел наложи на Alphabet, компанията - майка на Google, глоба от 4.3 млрд. евро, като го обвини в използването на монополни практики заради операционната система Android. Тактиката на Google от минали години е да блокира големи хардуерни производители, които искат да продават устройства с оперативната система Amazon Fire, припомня Financial Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове