Приходите и печалбата на "А1 България" нарастват през второто тримесечие

Средният приход от краен потребител (ARPU) също се увеличава

Компанията се ребрандира от "Мобилтел" на "А1 България" през май, като промени и името на търговското си дружество. На снимката: Александър Димитров, изпълнителен директор на "А1 България"
Компанията се ребрандира от "Мобилтел" на "А1 България" през май, като промени и името на търговското си дружество. На снимката: Александър Димитров, изпълнителен директор на "А1 България"
Компанията се ребрандира от "Мобилтел" на "А1 България" през май, като промени и името на търговското си дружество. На снимката: Александър Димитров, изпълнителен директор на "А1 България"    ©  Надежда Чипева
Компанията се ребрандира от "Мобилтел" на "А1 България" през май, като промени и името на търговското си дружество. На снимката: Александър Димитров, изпълнителен директор на "А1 България"    ©  Надежда Чипева

"А1 България" отбелязва повишение за второто тримесечие в трите си най-важни показателя – приходите, печалбата преди данъци и амортизация и средния приход от потребител.

Оборотът на "А1 България" за периода е 110.5 млн. евро (216.1 млн. лв.), увеличение от 7% спрямо същия период на миналата година. Печалбата преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) се вдига с 8.9% до 36.3 млн. евро (71 млн. лв.). Средният приход от краен потребител (ARPU) достига 5.6 евро (10.95 лв.), повишение с 3.8%. Оборотът за цялото полугодие е 217.5 млн. евро, а EBITDA – 67.6 млн. евро.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове