Световният производител на играчки Mattel съкращава близо 8% от персонала
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Световният производител на играчки Mattel съкращава близо 8% от персонала

Reuters

Световният производител на играчки Mattel съкращава близо 8% от персонала

Затварянето на веригата магазини за играчки Toys R' Us кара компаниите да търсят алтернативи извън Amazon

3907 прочитания

Reuters

© Reuters


След фалита на американската верига магазини за играчки Toys R’ Us един от водещите производители на играчки в света - Mattel, обяви драстични мерки за намаляване на разходите. Това включва съкращаване на малко над 2200 от всички 28 хил. служители на Mattel по света.

Веригата се разпада

Затварянето на Toys R‘ Us маркира повратен момент за всички големи производители на играчки. Физическите магазини на компанията бяха един от главните канали, през които Mattel разпространяваше популярни продукти като Barbie и Hot Wheels. С фалита на Toys R’ Us най-големият онлайн търговец в света Amazon затвърди доминацията си (с над 80% пазарен дял) в поредния сектор, пише AP.

Сега е ред на големите производители на играчки да свият разходите, докато не намерят нови канали за дистрибуция. Финансовите резултати на Mattel показаха и щетите от затварянето на Toys R’ Us. Според отчета загубата на производителя достига 240 млн. долара през второто тримесечие, докато приходите са спаднали с 14% до 840 млн. долара.

Вътрешни промени

Mattel също така преминава и през редица вътрешни промени в управлението си. През април беше назначен новият изпълнителен директор Инон Крайц. След новите съкращения се очаква мениджърската структура на компанията да бъде намалена с цел по-бързо въвеждане на нови продукти.

В съобщение към медиите Крайц коментира, че Mattel работи по сделки с различни дистрибутори, като търси различни канали за продажба на продуктите си.

След фалита на американската верига магазини за играчки Toys R’ Us един от водещите производители на играчки в света - Mattel, обяви драстични мерки за намаляване на разходите. Това включва съкращаване на малко над 2200 от всички 28 хил. служители на Mattel по света.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK