Spotify увеличава абонатите, но ръстът им се забавя заради GDPR

Инвеститорите са притеснени от конкуренцията на шведската компания за музикален стрийминг в лицето на Apple и Amazon

Месечните абонати, които представляват около 90% от приходите, са се увеличили до 83 млн.
Месечните абонати, които представляват около 90% от приходите, са се увеличили до 83 млн.
Месечните абонати, които представляват около 90% от приходите, са се увеличили до 83 млн.    ©  Reuters
Месечните абонати, които представляват около 90% от приходите, са се увеличили до 83 млн.    ©  Reuters

Музикалната стрийминг компания Spotify отчете забавяне на ръста на броя на абонатите през второто тримесечие заради новите европейски правила за поверителност на данните (GDPR), съобщава Reuters. Броят на платените абонати е нараснал с 10% и надминава очакванията на анализаторите, но инвеститорите са притеснени от конкурентите на фирмата в лицето на Apple и Amazon.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове