Най-големият производител на бира в света преструктурира бизнеса си, за да увеличи продажбите

Anheuser-Busch InBev отчита по-добри резултати

Anheuser-Busch InBev, най-големият производител на бира в света, планира да преструктурира бизнеса си в опит да създаде стабилна основа за ускоряването на ръста на приходите си. Това заявиха от компанията, след като отчетоха 8% годишен ръст на нетната си печалба за първата половина на годината, съобщава Financial Times.

Плановете за преструктуриране на компанията, производител на брандовете Budweiser, Stella Artois и Corona, започнаха още преди две години, когато от AB InBev придобиха конкурентната SABMiller в сделка за 79 млрд. паунда. Сега обаче от ръководството на компанията планират редица организационни промени, основните от които ще бъдат редуцирането на основните географски подразделения на компанията от 9 на 6. Финансовият директор на компанията Фелипе Дутра определи реорганизацията като "следващата стъпка" в развитието на компанията след придобиването на SABMiller.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар