Френският медиен гигант Vivendi продава половината от Universal Music

Най-голямата музикална компания в света е оценявана на над 20 млрд. долара и може да изпревари Spotify на борсата

Приходите на Vivendi за второто тримесечие са се увеличили до 3.35 млрд. евро
Приходите на Vivendi за второто тримесечие са се увеличили до 3.35 млрд. евро
Приходите на Vivendi за второто тримесечие са се увеличили до 3.35 млрд. евро    ©  Reuters
Приходите на Vivendi за второто тримесечие са се увеличили до 3.35 млрд. евро    ©  Reuters

Френският медиен конгломерат Vivendi обяви, че ще продаде половината от най-голямата музикална компания в света - Universal Music Group (UMG). Имайки предвид финансовите си отчети за полугодието и бъдещата еволюция на музикалната платформа, медията се готви да ангажира банки, за да се ориентира какви ще бъдат стратегическите ѝ партньори, пише Billboard.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар