Френският медиен гигант Vivendi продава половината от Universal Music
Най-голямата музикална компания в света е оценявана на над 20 млрд. долара и може да изпревари Spotify на борсата


Анина Сантова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Френският медиен конгломерат Vivendi обяви, че ще продаде половината от най-голямата музикална компания в света - Universal Music Group (UMG). Имайки предвид финансовите си отчети за полугодието и бъдещата еволюция на музикалната платформа, медията се готви да ангажира банки, за да се ориентира какви ще бъдат стратегическите ѝ партньори, пише Billboard.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.