Поръчките от eMAG могат да бъдат получени и в пощенска станция
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Поръчките от eMAG могат да бъдат получени и в пощенска станция

Поръчките от eMAG могат да бъдат получени и в пощенска станция

Засега услугата се предлага само в 19 офиса на "Български пощи" в столицата

Мара Георгиева
6370 прочитания

© Цветелина Белутова


Стоки, поръчани от онлайн магазина eMAG, вече могат да бъдат получени и платени и в избрана от клиента пощенска станция. Това е резултат от партньорството между двете компании, съобщиха от "Български пощи".

В удобен ден и час

"Услугата е предназначена за тези, които предпочитат да си вземат пратката в удобен за тях ден и час от пощенска станция, вместо да чакат у дома доставка с куриер, което понякога е ограничаващо като време. Новата възможност не води до оскъпяване на поръчката, финансовите условия са тези, които са изписани на сайта на eMAG", обясни за "Капитал" Дора Цветкова – "връзки с обществеността" на "Български пощи".

Първоначално новата услуга се предлага в 19 пощенски станции в София. Плановете са до няколко месеца да обхване офисите на държавното дружество в големите градове, а по-късно и в по-малките населени места в страната.

Получателите ще бъдат уведомени с SMS в деня на пристигане на пратката, която трябва да бъде взета до седем календарни дни от получаването й в пощенската станция. Плащането на доставката ще се извършва на място, но само в брой, тъй като в "Български пощи" няма ПОС терминали.

Със софтуерно приложение

"Електронната търговия расте с много бързи темпове и ние следваме този тренд. Само един пример - поръчаните онлайн пратки от Китай, които се получават в българските пощенски станции, са нараснали с 82% за петте месеца на 2018 г. спрямо същия период на миналата година. Затова дружеството разработи и внедри специално софтуерно приложение, улесняващо приемането, обработката и доставката на пратки от електронна търговия. EMAG е първият клиент на тази интегрирана система, но очакваме и други онлайн магазини да се възползват от възможностите й", обясни още Дора Цветкова.

Новата услуга ще бъде съпътствана с обновяване на 17 от 19-те пощенски станции, които засега обслужват пратките на еMAG. Става въпрос за инвестиция от няколко десетки хиляди лева, която ще направи помещенията по-приветливи, казаха за "Капитал" от държавната компания.

Стоки, поръчани от онлайн магазина eMAG, вече могат да бъдат получени и платени и в избрана от клиента пощенска станция. Това е резултат от партньорството между двете компании, съобщиха от "Български пощи".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    whocares avatar :-|
    who cares

    ... доставка до "офис на куриер" НЕ Е ДОСТЪПНА извън София. Не само за пощите, а изобщо. Само до адрес. Очевидно емага къса с аборигените от европът...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK