Новият брой: Накъде след вота
Close

Мениджъри опитват да слеят "Юнион Ивкони" и част от "Етап Адрес"

Страните по сделката са поискали разрешение от КЗК. Основателят на "Ивкони" Ивайло Константинов е песимист, че ще намерят пари

"Юнион Ивкони" има приходи от 44 млн. лв. В "Груп плюс" са били прехвърлени 48 превозни средства от "Етап Адрес"
"Юнион Ивкони" има приходи от 44 млн. лв. В "Груп плюс" са били прехвърлени 48 превозни средства от "Етап Адрес"
"Юнион Ивкони" има приходи от 44 млн. лв. В "Груп плюс" са били прехвърлени 48 превозни средства от "Етап Адрес"    ©  Надежда Чипева
"Юнион Ивкони" има приходи от 44 млн. лв. В "Груп плюс" са били прехвърлени 48 превозни средства от "Етап Адрес"    ©  Надежда Чипева

Автобусните компании "Юнион Ивкони" и "Груп плюс" ще се слеят в една компания. Това става ясно от съобщение за предстояща концентрация, подадено до Комисията за защита на конкуренцията (КЗК), която трябва да одобри сделката.

Това ще се случи през новоучреденото дружество "Транспект" АД. То съществува от края на края на 2017 г. Капиталът му е 50 хил. лв. като негов представител е Георги Атанасов, който е и управител на "Юнион Ивкони". Атанасов държи половината от акциите, а другата са в Петър Господинов, който участва в консултантски компании, включително с образователен фокус.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bad59534697 avatar :-|
    bad59534697
    • - 1

    Ще трябва да си купувам нова кола.....

    Нередност?
  • 2
    cara_mia avatar :-|
    Cara Mia
    • - 1

    Стават такива сливания на пазара на транспорта!

    Нередност?
  • 3
    gasfgas avatar :-|
    gasfgas
    • - 1
    • + 2

    Този бизнес замира. Никога не бих предпочел автобус преди влак или споделено пътуване.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал