Walmart и Елън Дeдженерис създават обща модна линия
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Walmart и Елън Дeдженерис създават обща модна линия

Известната токшоу водеща и комик ще работи по линията

Walmart и Елън Дeдженерис създават обща модна линия

Американската верига се опитва да възстанови позициите си на модния пазар

2783 прочитания

Известната токшоу водеща и комик ще работи по линията

© Reuters


Най-голямата търговска верига в света - Walmart, съобщи, че ще работи с известната токшоу водеща Елън Дедженерис по нова модна линия за жени. Линията ще се казва EV1 и ще включва почти 60 артикула - дънки, тениски с цитати от Елън, аксесоари и обувки, всички на цена от 30 долара или по-малко, с нови продукти сезонно, пише Reuters.

Партньорството

Партньорството вероятно ще помогне на Walmart да възстанови загубеното си място от Amazon и други в бързо развиващата се модна категория. Ако проектът се окаже успешен, Walmart ще има достъп до по-богатите, млади милениъли, които по принцип не пазаруват от търговци на дребно.

Walmart заяви, че дългогодишното модно партньорство с Дедженерис ще започне на 10 септември, когато женската линия дебютира на Walmart.com и в повече от 2300 магазина.

Модният бизнес

Компанията е най-големият търговец на дрехи в САЩ и се опитва да усъвършенства секцията за облекло в своите магазини с подобрени дисплеи и по-подходящи пробни.

През февруари Walmart започна да предлага четири марки за облекло, за да увеличи продажбите в категорията. През ноември търговецът на дребно се свърза с универсалния магазин Lord & Taylor, като му предложи специално място на Walmart.com.

Walmart също придоби миналата година няколко малки онлайн марки като Shoebuy, Modcloth и Bonobos, за да стимулира растежа на бизнеса с облекло и аксесоари.

Най-голямата търговска верига в света - Walmart, съобщи, че ще работи с известната токшоу водеща Елън Дедженерис по нова модна линия за жени. Линията ще се казва EV1 и ще включва почти 60 артикула - дънки, тениски с цитати от Елън, аксесоари и обувки, всички на цена от 30 долара или по-малко, с нови продукти сезонно, пише Reuters.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK