С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
16 авг 2018, 16:46, 7274 прочитания

Турската Beydemir строи завод за метални палети в Шумен

Предприятието ще заработи догодина и в него ще бъдат инвестирани между 1 и 2 млн. евро

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Турската Beydemir Sac Profil е поредният нов инвеститор в "Индустриална зона Шумен". Компанията е купила парцел и подготвя изграждането на завод за метални палети и каси за автомобилната индустрия в Европа. Инвестицията ще бъде между 1 и 2 млн. евро, а предприятието се очаква да заработи догодина. Предвижда се в него да работят между 20 и 50 души.

Продукти


През февруари компанията е регистрирала местно дружество - "Бейдемир металуъркс", с 97.8 хил. лв. капитал. То е с предмет на дейност производство на каси за транспорт и складиране, транспортни палети, рафтове за складиране, както и различни метални части за автомобилната промишленост. "Ще произвеждаме стоманени продукти предимно за автомобилната индустрия", каза собственикът на Beydemir и управител на българското дружество Мелих Бейдемир за "Капитал". Предвижда се във фабриката годишно да се правят 12 хил. метални кутии и 2 хил. палети.

Фабриката

По думите на Бейдемир компанията е купила парцел от 8000 кв. м, но справка в имотния регистър показва, че засега е приключила сделката за около половината от земята (3.6 дка) за сумата от 184.6 хил. лв. Самата фабрика ще бъде с 4000 кв. м покрита площ.



"Първо искаме да започнем производство на палети за Европа, тъй като имаме лиценз от EPAL (европейската палетна асоциация). В момента произвеждаме такива продукти в Турция. Целта ни е автомобилната индустрия в Европа", каза той.

Изборът България

"Разглеждахме много места в Европа за тази инвестиция", посочи Бейдемир. По думите му компанията е избрала България за проекта си, тъй като страната е на пътя от Турция към Европа, а инвестиционните разходи са много разумни. "Освен това България и Турция са много близки", добави той. От компанията посочиха също, че новият проект ще позволи на Beydemir да предоставя по-добра логистична услуга и по-добри цени на клиентите си.

Инвеститорът

В Шумен ще се намира второто предприятие на турската Beydemir. Тя е създадена през 1985 г., като първоначално произвежда пясъкоструйни машини, а през 1997 г. се преориентира към метални изделия. Заводът й се намира край Измир и е с обща площ 8500 кв. м. Капацитетът му за производство е 20 хил. кутии и 5 хил. палети годишно. Компанията изнася продукцията си в Германия, Холандия, Франция, Чехия и Китай.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Toyota инвестира 400 млн. долара в компанията за автономни технологии Pony.ai Toyota инвестира 400 млн. долара в компанията за автономни технологии Pony.ai

Японската автомобилна компания цели да засили разработването си на атономни превозни средства

29 фев 2020, 363 прочитания

Климатичните промени спънаха разширяването на лондонското летище "Хийтроу" Климатичните промени спънаха разширяването на лондонското летище "Хийтроу"

Ръководството на най-голямата британска аерогара ще обжалва казуса пред Върховния съд на страната

28 фев 2020, 1097 прочитания

24 часа 7 дни

28 фев 2020, 3789 прочитания

28 фев 2020, 3031 прочитания

28 фев 2020, 2653 прочитания

28 фев 2020, 2575 прочитания

28 фев 2020, 2224 прочитания

Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Опасното шофиране на Илън Мъск

Предприемачът отдавна има проблеми с анализаторите и спекулантите на капиталовия пазар

Още от Капитал
Борсовата оферта на Eleven

Анализатори смятат, че ще има интерес към акциите на "Илевън кепитъл", но и посочват някои особености заради специфичната й дейност

"Уча.се" с лекота

Дарин Маджаров започва с любителски безплатни видеоуроци, днес регистрираните в платформата потребители са над 650 000

Барселонска треска

Какво стана ясно за разследването на испанските власти, което се занимава и с Бойко Борисов, и докъде може да стигне то

Тол-системата: Гафове вместо милиони

Тол-системата ще заработи на 1 март, но до 27 март има "гратисен период" без глоби

Кино: "Котка в стената"

Изчезващата милост към другия

20 въпроса: Капка Тодорова

От журналистите, които успяват да си изковат име независимо от или въпреки медията, в която работят

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10