Amazon влиза и в застрахователната индустрия
21 Нови
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Amazon влиза и в застрахователната индустрия

Технологичният гигант продължава да влиза в нови индустрии

Amazon влиза и в застрахователната индустрия

Компанията планира да създаде сайт за сравнение на цени във Великобритания

2988 прочитания

Технологичният гигант продължава да влиза в нови индустрии

© Reuters


В последните години Amazon влезе в безброй нови пазари, включително хранителни стоки, лекарства и дори храна за домашни любимци. Най-новият сектор, в който технологичният гигант планира да стъпи, е уеб страници за сравнение на застрахователни цени във Великобритания.

Бързият резултат

Веднага след като Reuters съобщи, че Amazon води разговори с големи европейски застрахователни компании за създаването на конкурентен уебсайт, акциите на GoCompare.com Group паднаха с 10%, докато тези на Moneysupermarket.com Group се понижиха с 4.7% на лондонската борса. Admiral Group, застрахователят на автомобили в САЩ, който притежава сайта за сравнения Confused.com, загуби 2.4%.

Въпреки че според информацията на агенцията, в която се цитират мениджъри от сектора, предпочели да не обявяват имената си, все още не е ясно какви застрахователни продукти ще бъдат продавани и че все още няма непосредствени планове за създаване на сайт, споменаването на гиганта за електронна търговия е достатъчно, за да потънат акциите на застрашени компании.

Възможностите на Amazon

Amazon има "всички инструменти за успех" и е по-голяма заплаха от Google, която също се опита да влезе за британската индустрия за сравняване на цените преди няколко години, заяви анализаторът на Canaccord Genuity Саймън Дейвис. Amazon има "мощна марка, силни технологични умения и много пари. Това ще отнеме известно време, но изглежда като значителна заплаха в средносрочен план за действащите бизнеси".


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK