В последните години Amazon влезе в безброй нови пазари, включително хранителни стоки, лекарства и дори храна за домашни любимци. Най-новият сектор, в който технологичният гигант планира да стъпи, е уеб страници за сравнение на застрахователни цени във Великобритания.
Бързият резултат
Веднага след като Reuters съобщи, че Amazon води разговори с големи европейски застрахователни компании за създаването на конкурентен уебсайт, акциите на GoCompare.com Group паднаха с 10%, докато тези на Moneysupermarket.com Group се понижиха с 4.7% на лондонската борса. Admiral Group, застрахователят на автомобили в САЩ, който притежава сайта за сравнения Confused.com, загуби 2.4%.
Въпреки че според информацията на агенцията, в която се цитират мениджъри от сектора, предпочели да не обявяват имената си, все още не е ясно какви застрахователни продукти ще бъдат продавани и че все още няма непосредствени планове за създаване на сайт, споменаването на гиганта за електронна търговия е достатъчно, за да потънат акциите на застрашени компании.
Възможностите на Amazon
Amazon има "всички инструменти за успех" и е по-голяма заплаха от Google, която също се опита да влезе за британската индустрия за сравняване на цените преди няколко години, заяви анализаторът на Canaccord Genuity Саймън Дейвис. Amazon има "мощна марка, силни технологични умения и много пари. Това ще отнеме известно време, но изглежда като значителна заплаха в средносрочен план за действащите бизнеси".
В последните години Amazon влезе в безброй нови пазари, включително хранителни стоки, лекарства и дори храна за домашни любимци. Най-новият сектор, в който технологичният гигант планира да стъпи, е уеб страници за сравнение на застрахователни цени във Великобритания.
0 коментара