Бирените гиганти атакуват Африка с ниски цени

Промените на пазара в континента принуждават известни марки да продават евтино чрез местни придобивания

През 2014 г. обемът на продажбите на Senator падна с 75% в Кения, след като данъкът върху пивоварните бе увеличен с 46%
През 2014 г. обемът на продажбите на Senator падна с 75% в Кения, след като данъкът върху пивоварните бе увеличен с 46%    ©  Reuters
През 2014 г. обемът на продажбите на Senator падна с 75% в Кения, след като данъкът върху пивоварните бе увеличен с 46%
През 2014 г. обемът на продажбите на Senator падна с 75% в Кения, след като данъкът върху пивоварните бе увеличен с 46%    ©  Reuters

В най-бедните кътчета на света пивоварните трябва да налагат сами промените според нарастващия с невероятни темпове пазар на бирата. Повечето жители на Африка не могат да си позволят бири, които известните пивоварни като AB InBev, Heineken и други продават по света. Ниската покупателна способност наред с променливите цени на суровините принуждават пивоварите да понижават цените според местните условия.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал