Първият електрически модел на Nissan от завода в Китай излезе на пазара
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Първият електрически модел на Nissan от завода в Китай излезе на пазара

Японската компания продаде 1.5 млн. коли в Китай миналата година и заяви, че планира да достигне до 2.6 млн. до 2022 година

Първият електрически модел на Nissan от завода в Китай излезе на пазара

Sylghy Zero Emission се предлага на достъпна цена и е комбинация от Nissan Leaf и най-продавания седан в Китай

3715 прочитания

Японската компания продаде 1.5 млн. коли в Китай миналата година и заяви, че планира да достигне до 2.6 млн. до 2022 година

© Reuters


Първата кола на Nissan, произведена в завода за електрически автомобили в китайския град Гуанджоу, вече се предлага на пазара. Sylghy Zero Emission е първата марка на достъпна цена, направена специално за китайския пазар. Евтиният модел е комбинация от най-продаваната електрическа кола в света, Nissan Leaf, и най-предпочитания седан на японската компания в Китай - Sylghy.

Развиващият се пазар

През февруари Nissan и китайският автопроизводител Dongfeng инвестираха 9.6 млрд. долара в завод за електрически коли. Те си поставиха за цел да увеличат годишните си продажби с 1 млн. превозни средства годишно и да утвърдят пазара на електромобили, припомня Deutsche Welle. Откакто обединиха усилия, двете компании са произвели 10 млн. автомобила в Китай.

Решението е част от плана на азиатската държава да ограничи вредните емисии от колите. Властите в Пекин въвеждат комплексна квотна система, влизаща в сила през 2019 г., която ще изисква автомобилните компании да произвеждат минимален брой електрически автомобили. Те се стремят да забранят изцяло превозните средства на гориво, но все още не са определили срок за това.

Началото на нова ера

Специализираното списание за автомобили Autocar Professional написа, че новият модел "обещава да въведе нова ера на електрификация в най-големия автомобилен пазар в света". Главният изпълнителен директор на Nissan - Хирото Сайкява, заяви, че "Китай ще бъде световен пример за приемането и разпространението на електрически превозни средства в следващите години".

"Уверени сме, че Sylphy Zero Emission, която излиза от производствената линия днес, ще се превърне в основен играч на пазара за електромобили", добавя той. Агенция AP съобщава, че Sylphy ще струва 166 хил. юана (около 25 850 долара), след като ѝ се наложат държавни такси. Това е само половината от цената на модела Nissan Leaf. Марки, включително самата Nissan и Tesla, GM и Audi, продават внесени електрически автомобили в Китай, но високата им цена води до ограничения за клиентите.

Японската компания продаде 1.5 млн. коли в Китай миналата година и заяви, че планира да достигне до 2.6 млн. до 2022 година. Планът за разширяване предвижда 20 нови модела, като 30% от общите продажби ще са от електрически автомобили.

Първата кола на Nissan, произведена в завода за електрически автомобили в китайския град Гуанджоу, вече се предлага на пазара. Sylghy Zero Emission е първата марка на достъпна цена, направена специално за китайския пазар. Евтиният модел е комбинация от най-продаваната електрическа кола в света, Nissan Leaf, и най-предпочитания седан на японската компания в Китай - Sylghy.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар
  • 1
    goshoee avatar :-|
    goshoee

    Тесла могат да забравят за продажби в Китай отсега нататък.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK