С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 29 авг 2018, 13:16, 1939 прочитания

Първият електрически модел на Nissan от завода в Китай излезе на пазара

Sylghy Zero Emission се предлага на достъпна цена и е комбинация от Nissan Leaf и най-продавания седан в Китай

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Китай ограничава възможността за инвестиции в автомобилния сектор

Причината е прекомерният капацитет в индустрията

5 сеп 2018

Mazda, Suzuki и Yamaha също си признаха, че са фалшифицирали тестове за вредни емисии

Японските автопроизводители се извиниха за случилото се, но акциите им паднаха

11 авг 2018

Авто е-волюция

Макар и непроменени по размери батериите на новите модели електромобили имат с до 86% по-голям капацитет

3 авг 2018

BMW вдига цените на автомобилите в Китай заради търговската война

Спортните модели X5 и X6 ще поскъпнат с 4% и 7%

31 юли 2018
Първата кола на Nissan, произведена в завода за електрически автомобили в китайския град Гуанджоу, вече се предлага на пазара. Sylghy Zero Emission е първата марка на достъпна цена, направена специално за китайския пазар. Евтиният модел е комбинация от най-продаваната електрическа кола в света, Nissan Leaf, и най-предпочитания седан на японската компания в Китай - Sylghy.

Развиващият се пазар

През февруари Nissan и китайският автопроизводител Dongfeng инвестираха 9.6 млрд. долара в завод за електрически коли. Те си поставиха за цел да увеличат годишните си продажби с 1 млн. превозни средства годишно и да утвърдят пазара на електромобили, припомня Deutsche Welle. Откакто обединиха усилия, двете компании са произвели 10 млн. автомобила в Китай.

Решението е част от плана на азиатската държава да ограничи вредните емисии от колите. Властите в Пекин въвеждат комплексна квотна система, влизаща в сила през 2019 г., която ще изисква автомобилните компании да произвеждат минимален брой електрически автомобили. Те се стремят да забранят изцяло превозните средства на гориво, но все още не са определили срок за това.

Началото на нова ера



Специализираното списание за автомобили Autocar Professional написа, че новият модел "обещава да въведе нова ера на електрификация в най-големия автомобилен пазар в света". Главният изпълнителен директор на Nissan - Хирото Сайкява, заяви, че "Китай ще бъде световен пример за приемането и разпространението на електрически превозни средства в следващите години".

"Уверени сме, че Sylphy Zero Emission, която излиза от производствената линия днес, ще се превърне в основен играч на пазара за електромобили", добавя той. Агенция AP съобщава, че Sylphy ще струва 166 хил. юана (около 25 850 долара), след като ѝ се наложат държавни такси. Това е само половината от цената на модела Nissan Leaf. Марки, включително самата Nissan и Tesla, GM и Audi, продават внесени електрически автомобили в Китай, но високата им цена води до ограничения за клиентите.

Японската компания продаде 1.5 млн. коли в Китай миналата година и заяви, че планира да достигне до 2.6 млн. до 2022 година. Планът за разширяване предвижда 20 нови модела, като 30% от общите продажби ще са от електрически автомобили.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Вкусът се възпитава Вкусът се възпитава

Баровете и специализирани магазинчета за крафт бира, се множат и вече излизат и извън София, но проблем пред развитието са по-високата цена и консервативните потребители

21 сеп 2018, 696 прочитания

Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал 1 Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал

Все повече ентусиасти започват свой бизнес, рисковете обаче не са малко, както и възможностите

21 сеп 2018, 1557 прочитания

24 часа 7 дни

21 сеп 2018, 9851 прочитания

21 сеп 2018, 6605 прочитания

21 сеп 2018, 6317 прочитания

21 сеп 2018, 4536 прочитания

21 сеп 2018, 4400 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BHTC инвестира 31.6 млн. лв. в разширение на завода си в Божурище

Проектът трябва да бъде завършен в началото на следващата година и да създаде 250 нови работни места

Със София в центъра на бизнеса

Изпълнителният директор на Progress Йогеш Гупта пред "Капитал"

Този филм е заснет с част от вашите данъци

Кино индустрията почти сигурно ще получи исканите от години финансови стимули от държавата

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Офис, стани, офис, немирно!

Защо е важно да седим по-малко и да се движим повече, когато сме на работа, и как да го правим правилно и ефективно

10 Corso Como в Ню Йорк

Концептуалният милански магазин на Карла Соцани вече стъпи и в Америка

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Не разследвай това

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 21.09.2018 Прочетете