С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 29 авг 2018, 14:15, 1349 прочитания

Бизнесът смята, че търговското примирие между САЩ и ЕС няма да е трайно

Европейските и американските компании губят взаимно доверие за развитието си на чуждия пазар

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Американски технологични компании с последен опит да спрат митата върху китайския внос

Cisco, Dell, Hewlett Packard Enterprise и Juniper Networks предупредиха, че мерките на Тръмп ще навредят на американския потребител

8 сеп 2018

Тръмп заплашва да изтегли САЩ от Световната търговска организация

Генералният директор на СТО твърди, че няма причина за паника

2 сеп 2018

САЩ и Мексико с ново търговско споразумение, участието на Канада е под въпрос

Преговорите за "нова НАФТА" започнаха още в началото на годината

28 авг 2018

Ще се срине ли пазарът, ако Тръмп бъде свален?

Необходимите реформи вече са извършени, смятат анализаторите

28 авг 2018

Новите санкции на САЩ срещу Русия влязоха в сила

Москва няма да има достъп до американски износ на стоки и услуги, свързани с воеенната индустрия и националната сигурност

27 авг 2018
Три от всеки четири компании, развиващи бизнес в Германия и САЩ, се съмняват, че търговското примирие, постигнато миналия месец между Брюксел и Вашингтон, ще прерасне в трайно споразумение за отпадане на митата. Това показва проучване на Американската търговска камара в Германия, публикувано от Reuters.

Временното примирие

През юли американският президент Доналд Тръмп се съгласи да се въздържи от налагането на мита върху европейските автомобили по време на срещата си с еврокомисаря Жан-Клод Юнкер.

Американският президент тогава заяви, че ще се намери решение както за тарифите, които САЩ наложиха върху вноса на стомана и алуминий от ЕС, така и на контрамитата, които Брюксел въведе върху американски стоки.

Той обяви "нова фаза в отношенията" между двата търговски блока, приветствайки "този голям ден за свободната и честна търговия". Временната сделка намали риска от пълна трансатлантическа търговска война, като успокои особено германските автопроизводители и възвърна бизнес морала в най-голямата европейска икономика през август.



Без надежда
Проучване на Американската търговска камара в Германия показва, че 71% от директорите на европейските и американски страни остават скептични за осъществяването на трайно споразумение за отмяна на митата.


Повече от 40% от германските фирми, които развиват бизнеса си в САЩ, са на мнението, че американският пазар вече не е приоритетен след ескалиращия търговски спор. От друга страна, 20% от американските компании, които осъществяват бизнес в Германия, смятат, че германският пазар вече не е от голямо значение за тях.

В понеделник канцлерът Ангела Меркел и президентът Доналд Тръмп изразиха силната си надежда за отпадането на търговските бариери между Вашингтон и Брюксел. В момента двете страни преговарят, съобщава Белият дом.

Вашингтон настоява ЕС да ускори търговските преговори, започнали след срещата от миналия месец между Тръмп и Юнкер, заявиха германски и американски представители пред Reuters.

"Съгласихме се преди всичко да работим заедно за постигане на нулеви митнически тарифи, нулеви немитнически бариери и нулеви субсидии за промишлените стоки извън автомобилния сектор", каза американският президент.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Вкусът се възпитава Вкусът се възпитава

Баровете и специализирани магазинчета за крафт бира, се множат и вече излизат и извън София, но проблем пред развитието са по-високата цена и консервативните потребители

21 сеп 2018, 322 прочитания

Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал

Все повече ентусиасти започват свой бизнес, рисковете обаче не са малко, както и възможностите

21 сеп 2018, 482 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Акционерите на "Корадо" ще гласуват дивидента на 31 октомври

Компанията определи нова дата за общото събрание, което да одобри първото разпределяне на шестмесечна печалба

Няма дим без огън

Защо двама журналисти бяха задържани в полето край Радомир

Пазарът на занаятчийска бира е малък, но с потенциал

Все повече ентусиасти започват свой бизнес, рисковете обаче не са малко, както и възможностите

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

10 Corso Como в Ню Йорк

Концептуалният милански магазин на Карла Соцани вече стъпи и в Америка

Led Zeppelin на 50

През октомври излиза фотоалбум с непубликувани досега снимки от историята на групата (1968-1980 г.)

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 38

Капитал

Брой 38 // 22.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Не разследвай това

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 21.09.2018 Прочетете