С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 сеп 2018, 10:20, 2230 прочитания

Ford ще намали моделите автомобили заради преструктурирането

Компанията планира да се прекрати производството на моделите Mondeo, Galaxy и S-Max

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американският автомобилен производител Ford планира да съкрати производството на някои от моделите си като част от планираното оперативно преструктуриране, което компанията обяви по-рано тази година. Tя планира да прекрати производството на моделите Mondeo, Galaxy и S-Max и да се съсредоточи върху по-доходоносните спортни автомобили, съобщава Reuters. Ford също така планира да намали броя на дилърите си.

Преструктурирането


През юли изпълнителният директор на Ford Джим Хакет заяви, че компанията планира да похарчи около 11 млрд. долара за преструктуриране на европейския бизнес. Американският автомобилен производител регистрира загуба 73 млн. евро в Европа между април и юни и е изправен пред допълнителни предизвикателства заради излизането на Великобритания от Европейския съюз.

Анализатори от Morgan Stanley заявиха, че Ford може да съкрати 12% от 200 хил. работници, наети в компанията, както и че съкращенията ще бъдат съсредоточени предимно в Европа.

Възможно сливане



The Times заяви, че вътрешните преструктурирания на Ford ще продължат още няколко месеца и може да доведат до сливане на европейския бизнес на американския производител в съвместно предприятие с конкурент. През юни Ford и Volkswagen Group обявиха, че обмислят създаването на съюз за развитие и производство, който ще включва леки транспортни средства и ще укрепи цялостната конкурентоспособност на компаниите. Германската група очаква стратегическото партньорство с американците да бъде напълно равнопоставено, като това би трябвало да донесе ползи и за двете корпорации.

Според новия директор на отдела за лекотоварни автомобили във Volkswagen Томас Седран предстоящата сделка ще гарантира, че двете страни ще имат еднакви ползи. "Когато финализираме този алианс, той ще бъде напълно балансиран. Няма да има старши или младши партньор в него. Двете компании ще си сътрудничат и ще извличат еднакви ползи", коментира той.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Петролът падна с над 3% заради китайския вирус Петролът падна с над 3% заради китайския вирус

Опасенията за по-слабо търсене на суровината доведоха до понижение на цената на брента под 60 долара за барел

27 яну 2020, 528 прочитания

Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания

Сливането на двете компании за доставка на храна създаде консолидиран гигант с оценка над 6 млрд. паунда

26 яну 2020, 1110 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Wizz Аir за втори път спира да лети между София и Варна

Компанията обяснява това с преразпределение на капацитети по други маршрути

Още от Капитал
Свинското: скъпо и дефицитно

Чумата по свинете в Азия вдигна световните цени, създаде дефицит и проблемите заразиха и България

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

И твойто СУПТО също

Данъчната Наредба Н-18 засегна почти всяка компания в България, като създаде изключително сложна, неясна и скъпа за прилагане регулация. Скоро тя влиза в сила, а хаосът може да се избегне с повече разяснения, а не репресии

Берлинска ръченица

Електронният артист Стефан Голдман за новаторския си поглед към музиката и защо винаги ще имаме нужда от човека в технологията

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10