Банките в САЩ привличат клиентите си с танцуващи роботи и безплатни напитки

Според банкерите модернизацията засилва лоялността и доверието към институцията

Роботът Пепър посреща клиентите на HSBC
Роботът Пепър посреща клиентите на HSBC
Роботът Пепър посреща клиентите на HSBC
Роботът Пепър посреща клиентите на HSBC

Безплатен Wi-Fi, капучино на промоция, произведения на изкуството и танцуващи работи са част от нещата, които банките в САЩ предлагат, за да убедят клиентите си, че няма нищо странно в това да посетят банков клон във века на технологиите, разказва Reuters.

В наши дни повечето клиенти предпочитат да извършват банкови операции ежедневно чрез смартфоните си, тъй като е по-удобно и евтино. Клоновете обаче се нуждаят от тях, за да им дават съвети, предлагат разрешения на проблеми по сметките или да им помагат да вземат по-добро решение за инвестиции на средствата си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар