С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 сеп 2018, 12:04, 2907 прочитания

"Кауфланд България" пуска собствена марка и за детски дрехи

Това е поредната линия разработени продукти на германската верига в страната

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Заради спор в Германия "Кауфланд България" изтегля някои продукти на Unіlеvеr

Действията са акт на подкрепа към германската централа, която спря от продажба 480 изделия на глобалната компания

13 сеп 2018

Веригите - на шопинг за терени

"Лидл" е най-активна в покупките на парцели в София и Варна. "Билла" наема активно

20 юли 2018

Българите посещават 11 пъти в месеца супермаркет и 7 пъти хипермаркет

През 2017 г. 39% от оборота на големите търговски вериги идва от промоциите, показва проучване на Nielsen

13 юни 2018
"Кауфланд България" започва да предлага поредна собствена марка - този път за детски дрехи, изработени от биопамук, сертифициран по глобалния органичен текстилен стандарт GOTS. Брандът Hip&Hopps включва блузи, панталони, клинове, якета, спортни обувки, чанти, чадъри и други аксесоари за деца от 6- до 12-годишна възраст. Линията е произведена при щадящи околната среда условия, а дрехите са тествани в независими лаборатории и институти, съобщиха от компанията.

И за бебешки дрехи


Hip&Hopps e вторият собствен бранд дрехи за деца, който "Кауфланд" представя на пазара в рамките на няколко месеца. През юли веригата предложи марката за бебешки дрехи Kuniboo. Материалите за серията са избрани по строги критерии, за всеки артикул са използвани влакна от биопамук по стандарта GOTS и текстил, сертифициран по глобалния стандарт за независимо тестване Ökotex 100, уточниха от веригата.

Опаковките на продуктите Kuniboo са от хартия и картон, сертифицирани по стандарта FSC за устойчиво стопанисване на горите. Това е част от политиката на компанията да намали използването на пластмаса до 2025 г. и да осигури възможност за 100% рециклиране на пластмасовите опаковки от собствените марки продукти.

За козметика и веган продукти



През май т.г. "Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички те са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им стана едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията.

В края на март т.г. веригата пусна в продажба собствен бранд вегетариански и веган продукти - K-take it veggie, с над 20 предложения, които до края на годината ще бъдат удвоени. Всеки продукт от серията притежава международно признат биосертификат и европейски печат V-Label за качество.

"Кауфланд" отдавна има своя марка в ниския ценови клас – K-Classic (с няколко подбранда).

Цел - 10% от оборота

"През собствените ни марки сега минават около 6% от оборота на веригата, целта е да достигнем 10%, което е под нормалните за Европа нива, но в България собствените марки са по-малко като асортимент и популярност. Тук има много добри български производители с разнообразни предложения и наложено име. Искаме с нашите собствени марки да предложим още възможности за избор, да сме буфер, но без задължително агресивно промотиране. Целим се в тези потребители, които търсят добро съотношение между цена и качество, но не непременно бранд. Нашите собствени марки са с различни имена, без общо генерично име, защото всяка носи своята гаранция за добро качество и цена и се бори с различни конкуренти в своя ценови сегмент", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".

Kaufland притежава повече от 1270 обекта и екип от 140 000 души в седем държави в Европа. "Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна и 6400 служители. Обектите са със средна търговска площ 3200 кв.м.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Какви са вашите отношения с парите
Покажете как харчите и ще ви кажем какъв герой сте

Разберете ТУК

Разбирате ли се добре с парите?



Прост въпрос, чийто отговор обаче често затруднява. За някои хора парите са просто символ за личен или професионален успех. Други ги възприемат като средство за по-висок социален статус и неговата демонстрация без значение дали са щастливи или не.

Направете този бърз и забавен тест, за да разберете какъв герой сте, как харчите, какви са рисковете и как да подобрите отношенията с парите си.


capital.bg/partners/unicredit

Прочетете и това

Maersk предупреждава, че логистичният сектор ще се свие заради търговската война Maersk предупреждава, че логистичният сектор ще се свие заради търговската война

Най-голямата компания в сектора в света отчете малко по-добри резултати за третото тримесечие от пазарните прогнози

15 ное 2018, 182 прочитания

Съдебен изпълнител продава имот на Ветко Арабаджиев в Емона до Черно море Съдебен изпълнител продава имот на Ветко Арабаджиев в Емона до Черно море

Длъжник е "Захарен комбинат - Пловдив" на издирвания бизнесмен

14 ное 2018, 2491 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Хедж фондът Elliott призовава за ново преструктуриране в Hyundai

Групата подновява натиска върху южнокорейския конгломерат месеци след като го принуди да се откаже от собствения си план

По следите на изгубеното време

Ако времето е пари, то българското училище е с тежък дълг към учениците

Последната гръцка банкова сватба

Пощенска банка обяви, че придобива българското поделение на Piraeus за 75 млн. евро

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Всички сме обидени

Мартин Роусън, карикатуристът на The Guardian за политкоректността, смелостта да осмива в епохата след Charlie Hebdo, за Брекзит и изложбата си в Габрово

Кино: "Бохемска рапсодия"

Силата на музиката в спектакъл за сърцето

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 45

Капитал

Брой 45 // 10.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Плажове с вечни концесионери, пореден проблем около Ветко Арабаджиев, петролът поевтинява

Емисия

DAILY @7AM // 15.11.2018 Прочетете