С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 сеп 2018, 12:04, 3439 прочитания

"Кауфланд България" пуска собствена марка и за детски дрехи

Това е поредната линия разработени продукти на германската верига в страната

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Кауфланд България" започва да предлага поредна собствена марка - този път за детски дрехи, изработени от биопамук, сертифициран по глобалния органичен текстилен стандарт GOTS. Брандът Hip&Hopps включва блузи, панталони, клинове, якета, спортни обувки, чанти, чадъри и други аксесоари за деца от 6- до 12-годишна възраст. Линията е произведена при щадящи околната среда условия, а дрехите са тествани в независими лаборатории и институти, съобщиха от компанията.

И за бебешки дрехи


Hip&Hopps e вторият собствен бранд дрехи за деца, който "Кауфланд" представя на пазара в рамките на няколко месеца. През юли веригата предложи марката за бебешки дрехи Kuniboo. Материалите за серията са избрани по строги критерии, за всеки артикул са използвани влакна от биопамук по стандарта GOTS и текстил, сертифициран по глобалния стандарт за независимо тестване Ökotex 100, уточниха от веригата.

Опаковките на продуктите Kuniboo са от хартия и картон, сертифицирани по стандарта FSC за устойчиво стопанисване на горите. Това е част от политиката на компанията да намали използването на пластмаса до 2025 г. и да осигури възможност за 100% рециклиране на пластмасовите опаковки от собствените марки продукти.

За козметика и веган продукти



През май т.г. "Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички те са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им стана едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията.

В края на март т.г. веригата пусна в продажба собствен бранд вегетариански и веган продукти - K-take it veggie, с над 20 предложения, които до края на годината ще бъдат удвоени. Всеки продукт от серията притежава международно признат биосертификат и европейски печат V-Label за качество.

"Кауфланд" отдавна има своя марка в ниския ценови клас – K-Classic (с няколко подбранда).

Цел - 10% от оборота

"През собствените ни марки сега минават около 6% от оборота на веригата, целта е да достигнем 10%, което е под нормалните за Европа нива, но в България собствените марки са по-малко като асортимент и популярност. Тук има много добри български производители с разнообразни предложения и наложено име. Искаме с нашите собствени марки да предложим още възможности за избор, да сме буфер, но без задължително агресивно промотиране. Целим се в тези потребители, които търсят добро съотношение между цена и качество, но не непременно бранд. Нашите собствени марки са с различни имена, без общо генерично име, защото всяка носи своята гаранция за добро качество и цена и се бори с различни конкуренти в своя ценови сегмент", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".

Kaufland притежава повече от 1270 обекта и екип от 140 000 души в седем държави в Европа. "Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна и 6400 служители. Обектите са със средна търговска площ 3200 кв.м.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 януари 2019г.
София Хотел Балкан

capital.bg/governmentevent

13-ТА ГОДИШНА СРЕЩА НА БИЗНЕСА С ПРАВИТЕЛСТВОТО


Пътят на България към еврозоната: какви ще са ефектите върху икономиката и как да се подготви бизнесът

Запазете своето място сега


Акценти в програмата:


  • Важните стъпки към Еврозоната
  • Какво предстои пред България през 2019: приоритетите на правителството
  • Колко голям е рискът за разделение между държавите от Еврозоната и останалите и къде е мястото на България
  • Политики и реформи, които ще доближат България до Еврозоната
  • Ефектът на еврото върху бизнеса
  • Как членството в Еврозоната ще се отрази върху икономиката и как бизнесът да се подготви

Към регистрацията

Прочетете и това

Спас Русев и Елвин Гури купуват Telekom Albania за 50 млн. евро 1 Спас Русев и Елвин Гури купуват Telekom Albania за 50 млн. евро

Сделката се очаква да приключи до средата на годината. Русев гледа и към румънския и македонския телеком на OTE

16 яну 2019, 2223 прочитания

PSA Group с рекордни продажби през 2018 г. PSA Group с рекордни продажби през 2018 г.

Основната причина за успеха на собственика на Opel и Pegeot е слабостта на конкурентите

16 яну 2019, 631 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

Стажове, стипендии, конкурси (19 – 25 ноември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Хедж фондът Elliott призовава за ново преструктуриране в Hyundai

Групата подновява натиска върху южнокорейския конгломерат месеци след като го принуди да се откаже от собствения си план

Скопие се отказа от плоския данък

Въвеждането на нова данъчна ставка с нисък обсег е предимно политически ход без особено финансово изражение

За какво ни е армията

България се готви да похарчи ударно поне 4.5 млрд. лв. за оръжия, но без да отчита заплахите и опасността от икономическа криза

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

20 въпроса: Елена Розберг

Заедно с Ива Дойчинова и Евелина Павлова тя започна новия медиен проект Triple Eye

Кино: "Ралф разбива интернета"

Смислена анимация за приятелството и "живота" в Мрежата

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 2

Капитал

Брой 2 // 12.01.2019 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Mей се изправя пред вот на недоверие, съдът спря плановете за втори лифт в Пирин

Емисия

DAILY @7PM // 16.01.2019 Прочетете