"Кауфланд България" започва да предлага поредна собствена марка - този път за детски дрехи, изработени от биопамук, сертифициран по глобалния органичен текстилен стандарт GOTS. Брандът Hip&Hopps включва блузи, панталони, клинове, якета, спортни обувки, чанти, чадъри и други аксесоари за деца от 6- до 12-годишна възраст. Линията е произведена при щадящи околната среда условия, а дрехите са тествани в независими лаборатории и институти, съобщиха от компанията.
И за бебешки дрехи
Hip&Hopps e вторият собствен бранд дрехи за деца, който "Кауфланд" представя на пазара в рамките на няколко месеца. През юли веригата предложи марката за бебешки дрехи Kuniboo. Материалите за серията са избрани по строги критерии, за всеки артикул са използвани влакна от биопамук по стандарта GOTS и текстил, сертифициран по глобалния стандарт за независимо тестване Ökotex 100, уточниха от веригата.
Опаковките на продуктите Kuniboo са от хартия и картон, сертифицирани по стандарта FSC за устойчиво стопанисване на горите. Това е част от политиката на компанията да намали използването на пластмаса до 2025 г. и да осигури възможност за 100% рециклиране на пластмасовите опаковки от собствените марки продукти.
За козметика и веган продукти
През май т.г. "Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички те са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им стана едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията.
В края на март т.г. веригата пусна в продажба собствен бранд вегетариански и веган продукти - K-take it veggie, с над 20 предложения, които до края на годината ще бъдат удвоени. Всеки продукт от серията притежава международно признат биосертификат и европейски печат V-Label за качество.
"Кауфланд" отдавна има своя марка в ниския ценови клас – K-Classic (с няколко подбранда).
Цел - 10% от оборота
"През собствените ни марки сега минават около 6% от оборота на веригата, целта е да достигнем 10%, което е под нормалните за Европа нива, но в България собствените марки са по-малко като асортимент и популярност. Тук има много добри български производители с разнообразни предложения и наложено име. Искаме с нашите собствени марки да предложим още възможности за избор, да сме буфер, но без задължително агресивно промотиране. Целим се в тези потребители, които търсят добро съотношение между цена и качество, но не непременно бранд. Нашите собствени марки са с различни имена, без общо генерично име, защото всяка носи своята гаранция за добро качество и цена и се бори с различни конкуренти в своя ценови сегмент", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".
Kaufland притежава повече от 1270 обекта и екип от 140 000 души в седем държави в Европа. "Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна и 6400 служители. Обектите са със средна търговска площ 3200 кв.м.
"Кауфланд България" започва да предлага поредна собствена марка - този път за детски дрехи, изработени от биопамук, сертифициран по глобалния органичен текстилен стандарт GOTS. Брандът Hip&Hopps включва блузи, панталони, клинове, якета, спортни обувки, чанти, чадъри и други аксесоари за деца от 6- до 12-годишна възраст. Линията е произведена при щадящи околната среда условия, а дрехите са тествани в независими лаборатории и институти, съобщиха от компанията.
0 коментара