С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 сеп 2018, 12:04, 3701 прочитания

"Кауфланд България" пуска собствена марка и за детски дрехи

Това е поредната линия разработени продукти на германската верига в страната

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Кауфланд България" започва да предлага поредна собствена марка - този път за детски дрехи, изработени от биопамук, сертифициран по глобалния органичен текстилен стандарт GOTS. Брандът Hip&Hopps включва блузи, панталони, клинове, якета, спортни обувки, чанти, чадъри и други аксесоари за деца от 6- до 12-годишна възраст. Линията е произведена при щадящи околната среда условия, а дрехите са тествани в независими лаборатории и институти, съобщиха от компанията.

И за бебешки дрехи


Hip&Hopps e вторият собствен бранд дрехи за деца, който "Кауфланд" представя на пазара в рамките на няколко месеца. През юли веригата предложи марката за бебешки дрехи Kuniboo. Материалите за серията са избрани по строги критерии, за всеки артикул са използвани влакна от биопамук по стандарта GOTS и текстил, сертифициран по глобалния стандарт за независимо тестване Ökotex 100, уточниха от веригата.

Опаковките на продуктите Kuniboo са от хартия и картон, сертифицирани по стандарта FSC за устойчиво стопанисване на горите. Това е част от политиката на компанията да намали използването на пластмаса до 2025 г. и да осигури възможност за 100% рециклиране на пластмасовите опаковки от собствените марки продукти.

За козметика и веган продукти



През май т.г. "Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички те са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им стана едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията.

В края на март т.г. веригата пусна в продажба собствен бранд вегетариански и веган продукти - K-take it veggie, с над 20 предложения, които до края на годината ще бъдат удвоени. Всеки продукт от серията притежава международно признат биосертификат и европейски печат V-Label за качество.

"Кауфланд" отдавна има своя марка в ниския ценови клас – K-Classic (с няколко подбранда).

Цел - 10% от оборота

"През собствените ни марки сега минават около 6% от оборота на веригата, целта е да достигнем 10%, което е под нормалните за Европа нива, но в България собствените марки са по-малко като асортимент и популярност. Тук има много добри български производители с разнообразни предложения и наложено име. Искаме с нашите собствени марки да предложим още възможности за избор, да сме буфер, но без задължително агресивно промотиране. Целим се в тези потребители, които търсят добро съотношение между цена и качество, но не непременно бранд. Нашите собствени марки са с различни имена, без общо генерично име, защото всяка носи своята гаранция за добро качество и цена и се бори с различни конкуренти в своя ценови сегмент", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".

Kaufland притежава повече от 1270 обекта и екип от 140 000 души в седем държави в Европа. "Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна и 6400 служители. Обектите са със средна търговска площ 3200 кв.м.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

13 март 2019
София Ивент Център

capital.bg/fintech

Annual FinTech Summit


Запазете своето място сега


Теми в програмата:


  • Тенденции и двигатели за растеж на финтех индустрията
  • PSD2 и възможностите за бизнеса
  • Мобилни плащания и дигитални портфейли
  • Кои са последните технологични иновации на пазара
  • InsureTech: дигиталната трансформация в застраховането
  • Международно сътрудничество и възможности за растеж на екосистемата

Към регистрацията

Прочетете и това

"Есетере България" изгражда втора дестилерия за етерични масла в Добрич за 4.2 млн. лева "Есетере България" изгражда втора дестилерия за етерични масла в Добрич за 4.2 млн. лева

Инвестицията е на компанията майка - американската doTERRA

17 фев 2019, 161 прочитания

JPMorgan Chase пуска своя криптовалута JPMorgan Chase пуска своя криптовалута

JPM Coin ще може да бъде използвана от клиентите на американската банка за моментални и евтини трансфери на пари

16 фев 2019, 1207 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Каква е ползата от обучението на юристите

По-добрите съдебни процедури водят след себе си до по-висок икономически растеж

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

PwC България подкрепя студенти и докторанти по педагогически специалности

Консултантската компания ще даде на 11 младежи едногодишни стипендии и едномесечен стаж по специалността

Стажове, стипендии, конкурси (4 - 10 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Предприемаческа програма изпраща 70 европейци в САЩ

Двама българи бяха стипендианти на Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative през 2018 г.

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Хедж фондът Elliott призовава за ново преструктуриране в Hyundai

Групата подновява натиска върху южнокорейския конгломерат месеци след като го принуди да се откаже от собствения си план

КЗК в страната на петролните складове

Антимонополната комисия изследва детайлно базите за горива. Целите може да са две - най-накрая качествен анализ на пазара или предизборна проверка срещу "Лукойл" за злоупотреба с монопол

Новата вълна посланици

Отпушените назначения в българските мисии превръщат част от ръководителите им в дипломатически изгнаници

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Sisters аre doin' it for themselves

Първият македонски филм на Берлинале "Господ съществува, името й е Петруня" спечели публиката с позицията си за ролята на жената

Как (не) живеем

Кураторката Вера Млечевска за въпросите, които поставя предстоящото българско участие на Венецианското биенале

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 16.02.2019 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 16.02.2019 Прочетете