С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
11 сеп 2018, 12:04, 4127 прочитания

"Кауфланд България" пуска собствена марка и за детски дрехи

Това е поредната линия разработени продукти на германската верига в страната

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Кауфланд България" започва да предлага поредна собствена марка - този път за детски дрехи, изработени от биопамук, сертифициран по глобалния органичен текстилен стандарт GOTS. Брандът Hip&Hopps включва блузи, панталони, клинове, якета, спортни обувки, чанти, чадъри и други аксесоари за деца от 6- до 12-годишна възраст. Линията е произведена при щадящи околната среда условия, а дрехите са тествани в независими лаборатории и институти, съобщиха от компанията.

И за бебешки дрехи


Hip&Hopps e вторият собствен бранд дрехи за деца, който "Кауфланд" представя на пазара в рамките на няколко месеца. През юли веригата предложи марката за бебешки дрехи Kuniboo. Материалите за серията са избрани по строги критерии, за всеки артикул са използвани влакна от биопамук по стандарта GOTS и текстил, сертифициран по глобалния стандарт за независимо тестване Ökotex 100, уточниха от веригата.

Опаковките на продуктите Kuniboo са от хартия и картон, сертифицирани по стандарта FSC за устойчиво стопанисване на горите. Това е част от политиката на компанията да намали използването на пластмаса до 2025 г. и да осигури възможност за 100% рециклиране на пластмасовите опаковки от собствените марки продукти.

За козметика и веган продукти



През май т.г. "Кауфланд" пусна в продажба собствена марка за козметика - bevola. Тя съдържа повече от 100 продукта за грижа за устата, кожата и косата, предложения за деца и бебета, както и специална серия за мъже. Всички те са произведени в Германия и са дерматологично тествани на глобално ниво. Представянето им стана едновременно в девет европейски държави, в които присъства компанията.

В края на март т.г. веригата пусна в продажба собствен бранд вегетариански и веган продукти - K-take it veggie, с над 20 предложения, които до края на годината ще бъдат удвоени. Всеки продукт от серията притежава международно признат биосертификат и европейски печат V-Label за качество.

"Кауфланд" отдавна има своя марка в ниския ценови клас – K-Classic (с няколко подбранда).

Цел - 10% от оборота

"През собствените ни марки сега минават около 6% от оборота на веригата, целта е да достигнем 10%, което е под нормалните за Европа нива, но в България собствените марки са по-малко като асортимент и популярност. Тук има много добри български производители с разнообразни предложения и наложено име. Искаме с нашите собствени марки да предложим още възможности за избор, да сме буфер, но без задължително агресивно промотиране. Целим се в тези потребители, които търсят добро съотношение между цена и качество, но не непременно бранд. Нашите собствени марки са с различни имена, без общо генерично име, защото всяка носи своята гаранция за добро качество и цена и се бори с различни конкуренти в своя ценови сегмент", коментира за "Капитал" Стела Първанова, търговски директор на "Кауфланд България".

Kaufland притежава повече от 1270 обекта и екип от 140 000 души в седем държави в Европа. "Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна и 6400 служители. Обектите са със средна търговска площ 3200 кв.м.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Ток и спици 1 Ток и спици

Производството на електрически велосипеди в България е в бум

25 апр 2019, 1958 прочитания

Арктическата лисица в България Арктическата лисица в България

Шведската компания Fjällräven стъпи на българския пазар с първи самостоятелен магазин

25 апр 2019, 806 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

Намалява броят на българските студенти в САЩ

През миналата учебна година в американски университети са учили 826 души от страната

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Хедж фондът Elliott призовава за ново преструктуриране в Hyundai

Групата подновява натиска върху южнокорейския конгломерат месеци след като го принуди да се откаже от собствения си план

В България ALSO*

Първи голям чужд инвеститор навлиза в българския сектор за дистрибуция на IT техника - швейцарската милиардна компания ALSO Holding купува "Солитрон"

Най-дългото кацане на летище София

Пет големи европейски кандидата поискаха за 35 години столичното летище

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

YVA в свои води

Изпълнителката, композитор и модел Ива Янкулова (YVA) за нуждата да пише песните си

Изложба "Галактика"

Историята на над сто години научна фантастика показва Kunsthal Rotterdam