С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
17 сеп 2018, 12:48, 2437 прочитания

Основателят на Salesforce купува Time Magazine за 190 млн. долара

Продавачът Meredith е получил и по-висок оферти, но е избрал семейство Беньоф, които няма да се месят в редакционната политика

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Главният изпълнителен директор на софтуерната компания Salesforce Марк Беньоф и съпругата му Лин купуват списанието Time за 190 млн. долара от американската медийна група Meredith, съобщава The WallStreet Journal. Милиардерът, чието състояние се оценява на 6.5 млрд. долара, обяви, че сделката не е свързана с компанията му, а че семейството му купува списанието лично. Time e седмично издание и е известно с авторитетния си избор за личност на годината.

Сделката


Преди близо 8 месеца Meredith Corp завърши придобиването на групата Time, която издава известни американски списания като Time, Fortune и Sports Illustrated в сделка за 2.8 млрд. долара. Скоро след това обаче новият собственик започна продажбата на някои от тях, започвайки с Time. От Meredith заявиха, че сделките за останалите издания се очакват "в близкото бъдеще".

Споразумението за Time ще бъде финализирано в рамките на следващите 30 дни. Семейство Беньоф няма да участва в ежедневното управление и политика на списанието, а също така планират и да запазят сегашния управленски екип.

През последните години изданието се изправи пред спад на приходите от реклама, обхванал цялата индустрия. Въпреки това списанието продължава да достига до над 100 млн. читатели на хартия и в интернет. Медийната група Meredith заяви, че продава изданиетo, тъй като аудиторията му драстично се различава от тези на останалите медии, които притежава - колекция, която е фокусирана върху забавление, лайфстайл, храна, мода и красота.



Новите собственици

Беньоф е поредният милиардер с бизнес в областта на технологиите, който купува емблематично медийно издание. Сделката за Time напомня на тази на главния изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос за The Washington Post през 2013 г.

"Ние инвестираме в компания с огромно влияние върху света, което също е невероятно силен бизнес. Това е, което търсим, когато инвестираме като семейство", коментира Марк Беньоф.

Главният редактор на списание Fortune и говорител от страна на Time Алън Мъри каза, че след десетки срещи с потенциални купувачи семейство Беньоф са най-добрият избор, защото те са готови да поставят журналистическата цялост пред корпоративните печалби. "Те не търсят възвращаемост от частния капитал", каза още Мъри, добавяйки, че двойката ще помогне на изданието "да направи по-нататъшен преход в цифровия свят, без да се включва в редакционните решения".

Meredith e отхвърлила предложенията на много кандидати, включително и оферта от над 325 млн. долара от Дейвид Пекър, който е близък до президента Тръмп и главен изпълнителен директор на American Media Inc. Последното донякъде е логично, тъй като Time е един от критиците на американския президент, който е и чест герой на кориците му.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Излизането на Saudi Aramco на борсата може да се отложи заради атаката с дронове Излизането на Saudi Aramco на борсата може да се отложи заради атаката с дронове

Експертите поставят под въпрос сигурността на активите на компанията и доверието на бъдещите акционери

17 сеп 2019, 202 прочитания

"Биовет" откри нов завод за ветеринарни лекарства на стойност 300 млн. лв. 2 "Биовет" откри нов завод за ветеринарни лекарства на стойност 300 млн. лв.

Съоръжението на компанията на братята Кирил и Георги Домусчиеви беше открито от премиера и трима министри

16 сеп 2019, 2775 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Пожар в завода на Tesla в Невада повдигна притеснения за нов проблем с доставките

При инцидента не е имало пострадали, а заводът е възобновил работа няколко часа по-късно

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие