Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
17 сеп 2018, 12:48, 2702 прочитания

Основателят на Salesforce купува Time Magazine за 190 млн. долара

Продавачът Meredith е получил и по-висок оферти, но е избрал семейство Беньоф, които няма да се месят в редакционната политика

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Главният изпълнителен директор на софтуерната компания Salesforce Марк Беньоф и съпругата му Лин купуват списанието Time за 190 млн. долара от американската медийна група Meredith, съобщава The WallStreet Journal. Милиардерът, чието състояние се оценява на 6.5 млрд. долара, обяви, че сделката не е свързана с компанията му, а че семейството му купува списанието лично. Time e седмично издание и е известно с авторитетния си избор за личност на годината.

Сделката


Преди близо 8 месеца Meredith Corp завърши придобиването на групата Time, която издава известни американски списания като Time, Fortune и Sports Illustrated в сделка за 2.8 млрд. долара. Скоро след това обаче новият собственик започна продажбата на някои от тях, започвайки с Time. От Meredith заявиха, че сделките за останалите издания се очакват "в близкото бъдеще".

Споразумението за Time ще бъде финализирано в рамките на следващите 30 дни. Семейство Беньоф няма да участва в ежедневното управление и политика на списанието, а също така планират и да запазят сегашния управленски екип.

През последните години изданието се изправи пред спад на приходите от реклама, обхванал цялата индустрия. Въпреки това списанието продължава да достига до над 100 млн. читатели на хартия и в интернет. Медийната група Meredith заяви, че продава изданиетo, тъй като аудиторията му драстично се различава от тези на останалите медии, които притежава - колекция, която е фокусирана върху забавление, лайфстайл, храна, мода и красота.



Новите собственици

Беньоф е поредният милиардер с бизнес в областта на технологиите, който купува емблематично медийно издание. Сделката за Time напомня на тази на главния изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос за The Washington Post през 2013 г.

"Ние инвестираме в компания с огромно влияние върху света, което също е невероятно силен бизнес. Това е, което търсим, когато инвестираме като семейство", коментира Марк Беньоф.

Главният редактор на списание Fortune и говорител от страна на Time Алън Мъри каза, че след десетки срещи с потенциални купувачи семейство Беньоф са най-добрият избор, защото те са готови да поставят журналистическата цялост пред корпоративните печалби. "Те не търсят възвращаемост от частния капитал", каза още Мъри, добавяйки, че двойката ще помогне на изданието "да направи по-нататъшен преход в цифровия свят, без да се включва в редакционните решения".

Meredith e отхвърлила предложенията на много кандидати, включително и оферта от над 325 млн. долара от Дейвид Пекър, който е близък до президента Тръмп и главен изпълнителен директор на American Media Inc. Последното донякъде е логично, тъй като Time е един от критиците на американския президент, който е и чест герой на кориците му.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Eldrive увеличава мрежата си от е-зарядни в партньорства с OMV и община Бургас Eldrive увеличава мрежата си от е-зарядни в партньорства с OMV и община Бургас

Зарядните станции за електромобили на компанията ще нараснат най-малко с 80

31 май 2020, 604 прочитания

ЕБВР предлага безплатни ресурси за справяне с кризата за малки и средни фирми ЕБВР предлага безплатни ресурси за справяне с кризата за малки и средни фирми

Онлайн програмата покрива пет основни теми и цели да достигне до 10 хил. души

31 май 2020, 791 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Пожар в завода на Tesla в Невада повдигна притеснения за нов проблем с доставките

При инцидента не е имало пострадали, а заводът е възобновил работа няколко часа по-късно

Още от Капитал
Наемопад при софийски жилища

Свитото търсене сваля офертните цени. При предоговаряне се стига до 20 - 30% отстъпка за период между един и три месеца

Ресторанти на корона диета

След нокдауна, който вирусът нанесе на заведенията, възстановяването ще е бавно и трудно, бизнес моделите ще се променят още, а доставките ще играят все по-важна роля

Трудното събуждане на трудовия пазар

Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

Новият син папа

Наско Сираков няма финансовия ресурс да издържа "Левски", но разполага с доверието на феновете

Ако това е чалга – аз съм "за"

Защо Мила Роберт е явление на попкултурната сцена в България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10