С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
26 сеп 2018, 13:40, 2581 прочитания

Германските производители на автомобили тестват автономни модели в Китай

Производителите на автомобили по целия свят разработват системи за самоуправление, но може да бъдат принудени да направят отстъпки, за да оперират в Китай

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Трите най-големи автомобилни производителя в Германия започнаха да тестват автономни превозни средства в Китай въпреки правилата, които ги принуждават да си сътрудничат с местни софтуерни компании, съобщава Financial Times.

За да проведат изпитанията, Audi, Mercedes-Benz и BMW се съгласиха да използват китайски доставчици на данни, оставяйки настрана съществуващите си международни договори, за да се наложат на най-големия пазар на автомобили в света.


Тестовете

Audi започна проучвания на технологията за самоуправление в източния град Уси този месец, след като конкурентната Daimler, компанията майка на Mercedes, проведе тестове в Пекин. Първата чуждестранна компания, която получи лиценз за изпитване на автономни автомобили в Китай, беше BWM, която, след като получи разрешение през май, се насочи към Шанхай.

Производителите на автомобили по целия свят разработват системи за самоуправление, като си партнират с множество технологични предприятия, но може да бъдат принудени да направят отстъпки, за да оперират в Китай, където някои технологични компании като Google са изправени пред ограничения.



Пол Гонг, анализатор от UBS, заяви, че ограниченията върху чуждестранните компании, участващи в китайската комуникационната индустрия, "нямат ефект върху традиционните производители на автомобили", тъй като те се специализират в хардуера. Той добави, че недостатъците на инвестиционните ограничения на Китай ще паднат върху компаниите, които разработват софтуер, който работи в автономни автомобили - като Waymo на Google, който регистрира дъщерно дружество в Китай миналия месец.

BMW работи с Intel, а Audi и компанията й майка VW си партнират с Aurora - стартъп, воден от основателя на Waymo Крис Урмсън. Daimler създава своя собствена система.

Притесненията

Чуждестранните компании и преди са изразявали притеснения относно китайските разпоредби, ограничаващи ги да работят с местни софтуерни компании.

Aко производителите на автомобили искат да пуснат автономни автомобили на китайския пазар, компаниите ще трябва да ги тестват на място, тъй като условията на пътя значително се различaват от тези в другите държави. "Никой не иска да пропусне този пазар", каза Йейл Джанг, директор на консултантската компания Auto Foresight.

Audi проведе четири дни тестове на автономни автомобили в град Уси този месец и ще стартира център за развитие и тестване в града в началото на следващата година, където в крайна сметка се очаква да бъдат назначени 150 служители. "Мисля, че това е голям шанс, тъй като в момента няма твърде много регулации и стандарти", каза Александър Пеш, директор на единицата за автономни автомобили на Audi. Групата ще си партнира с Huawei и China Mobile.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Реалният добив от златното находище край Крумовград започна Реалният добив от златното находище край Крумовград започна

Преработвателната фабрика ще достигне пълния си капацитет до три месеца

18 юни 2019, 355 прочитания

Американската AtScale инвестира 25 млн. долара в българския си бизнес Американската AtScale инвестира 25 млн. долара в българския си бизнес

Компанията цели 60% от продуктите да се изграждат в София

18 юни 2019, 424 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Имотите на "Екометал инженеринг" отново се продават

Частен съдебен изпълнител предлага земя и сгради в кв. Кремиковци за общо 13.5 млн. лв.

Ами ако утре и Amazon пусне пари?

Моделите на разплащане и средствата за това ще се променят и то благодарение на компании извън банковия сектор

Резултатите от изборите: Какво показват данните

Статистическият анализ на "Капитал" показва контурите на скритото влияние по места

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Ново място: "Домашен Магазин"

Деликатесен магазин и кафене в едно

Пътят към голотата

Изложба с актова фотография на Георги Ст. Георгиев от началото на ХХ век