С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
26 сеп 2018, 13:40, 2662 прочитания

Германските производители на автомобили тестват автономни модели в Китай

Производителите на автомобили по целия свят разработват системи за самоуправление, но може да бъдат принудени да направят отстъпки, за да оперират в Китай

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Трите най-големи автомобилни производителя в Германия започнаха да тестват автономни превозни средства в Китай въпреки правилата, които ги принуждават да си сътрудничат с местни софтуерни компании, съобщава Financial Times.

За да проведат изпитанията, Audi, Mercedes-Benz и BMW се съгласиха да използват китайски доставчици на данни, оставяйки настрана съществуващите си международни договори, за да се наложат на най-големия пазар на автомобили в света.


Тестовете

Audi започна проучвания на технологията за самоуправление в източния град Уси този месец, след като конкурентната Daimler, компанията майка на Mercedes, проведе тестове в Пекин. Първата чуждестранна компания, която получи лиценз за изпитване на автономни автомобили в Китай, беше BWM, която, след като получи разрешение през май, се насочи към Шанхай.

Производителите на автомобили по целия свят разработват системи за самоуправление, като си партнират с множество технологични предприятия, но може да бъдат принудени да направят отстъпки, за да оперират в Китай, където някои технологични компании като Google са изправени пред ограничения.



Пол Гонг, анализатор от UBS, заяви, че ограниченията върху чуждестранните компании, участващи в китайската комуникационната индустрия, "нямат ефект върху традиционните производители на автомобили", тъй като те се специализират в хардуера. Той добави, че недостатъците на инвестиционните ограничения на Китай ще паднат върху компаниите, които разработват софтуер, който работи в автономни автомобили - като Waymo на Google, който регистрира дъщерно дружество в Китай миналия месец.

BMW работи с Intel, а Audi и компанията й майка VW си партнират с Aurora - стартъп, воден от основателя на Waymo Крис Урмсън. Daimler създава своя собствена система.

Притесненията

Чуждестранните компании и преди са изразявали притеснения относно китайските разпоредби, ограничаващи ги да работят с местни софтуерни компании.

Aко производителите на автомобили искат да пуснат автономни автомобили на китайския пазар, компаниите ще трябва да ги тестват на място, тъй като условията на пътя значително се различaват от тези в другите държави. "Никой не иска да пропусне този пазар", каза Йейл Джанг, директор на консултантската компания Auto Foresight.

Audi проведе четири дни тестове на автономни автомобили в град Уси този месец и ще стартира център за развитие и тестване в града в началото на следващата година, където в крайна сметка се очаква да бъдат назначени 150 служители. "Мисля, че това е голям шанс, тъй като в момента няма твърде много регулации и стандарти", каза Александър Пеш, директор на единицата за автономни автомобили на Audi. Групата ще си партнира с Huawei и China Mobile.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Проектът на Facebook за криптовалута започна да се пропуква Проектът на Facebook за криптовалута започна да се пропуква

EBay, Stripe, Mastercard и Visa обявиха, че се оттеглят от него, след като това вече направи PayPal

14 окт 2019, 196 прочитания

"Активни потребители": "Палмовият продукт измести сиренето в баничките" 7 "Активни потребители": "Палмовият продукт измести сиренето в баничките"

Проучване на асоциацията показва отсъствие на сирене в традиционната бърза закуска

13 окт 2019, 4537 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Имотите на "Екометал инженеринг" отново се продават

Частен съдебен изпълнител предлага земя и сгради в кв. Кремиковци за общо 13.5 млн. лв.

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Формулата на Манолова: кмет-омбудсман

Обещанието за допитване до хората по всички важни въпроси носи предизборни дивиденти, но и рискове от прекомерни очаквания и блокажи

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

20 въпроса: Здравко Петров

Урбанистът познат от "Исторически маршути" издаде книга, която обединява две от архитектуните разходки

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов