С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 сеп 2018, 13:40, 2738 прочитания

Германските производители на автомобили тестват автономни модели в Китай

Производителите на автомобили по целия свят разработват системи за самоуправление, но може да бъдат принудени да направят отстъпки, за да оперират в Китай

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Трите най-големи автомобилни производителя в Германия започнаха да тестват автономни превозни средства в Китай въпреки правилата, които ги принуждават да си сътрудничат с местни софтуерни компании, съобщава Financial Times.

За да проведат изпитанията, Audi, Mercedes-Benz и BMW се съгласиха да използват китайски доставчици на данни, оставяйки настрана съществуващите си международни договори, за да се наложат на най-големия пазар на автомобили в света.


Тестовете

Audi започна проучвания на технологията за самоуправление в източния град Уси този месец, след като конкурентната Daimler, компанията майка на Mercedes, проведе тестове в Пекин. Първата чуждестранна компания, която получи лиценз за изпитване на автономни автомобили в Китай, беше BWM, която, след като получи разрешение през май, се насочи към Шанхай.

Производителите на автомобили по целия свят разработват системи за самоуправление, като си партнират с множество технологични предприятия, но може да бъдат принудени да направят отстъпки, за да оперират в Китай, където някои технологични компании като Google са изправени пред ограничения.



Пол Гонг, анализатор от UBS, заяви, че ограниченията върху чуждестранните компании, участващи в китайската комуникационната индустрия, "нямат ефект върху традиционните производители на автомобили", тъй като те се специализират в хардуера. Той добави, че недостатъците на инвестиционните ограничения на Китай ще паднат върху компаниите, които разработват софтуер, който работи в автономни автомобили - като Waymo на Google, който регистрира дъщерно дружество в Китай миналия месец.

BMW работи с Intel, а Audi и компанията й майка VW си партнират с Aurora - стартъп, воден от основателя на Waymo Крис Урмсън. Daimler създава своя собствена система.

Притесненията

Чуждестранните компании и преди са изразявали притеснения относно китайските разпоредби, ограничаващи ги да работят с местни софтуерни компании.

Aко производителите на автомобили искат да пуснат автономни автомобили на китайския пазар, компаниите ще трябва да ги тестват на място, тъй като условията на пътя значително се различaват от тези в другите държави. "Никой не иска да пропусне този пазар", каза Йейл Джанг, директор на консултантската компания Auto Foresight.

Audi проведе четири дни тестове на автономни автомобили в град Уси този месец и ще стартира център за развитие и тестване в града в началото на следващата година, където в крайна сметка се очаква да бъдат назначени 150 служители. "Мисля, че това е голям шанс, тъй като в момента няма твърде много регулации и стандарти", каза Александър Пеш, директор на единицата за автономни автомобили на Audi. Групата ще си партнира с Huawei и China Mobile.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро "Барселона" стана първият футболен клуб с годишни приходи от над 800 млн. евро

В топ 20 са най-много отборите от Висшата лига на Англия

18 яну 2020, 961 прочитания

Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси 6 Мораториум върху вноса на боклуци ще спре заводи за метали, стъкло, пластмаси

Забраната противоречи на европейското законодателство

18 яну 2020, 2278 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Имотите на "Екометал инженеринг" отново се продават

Частен съдебен изпълнител предлага земя и сгради в кв. Кремиковци за общо 13.5 млн. лв.

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Ново място: Sweet and Lemon

От сурови торти до сaндвичи с омлети и specialty кафе

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10