С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 26 сеп 2018, 17:47, 3973 прочитания

Dunkin Donuts сменя името си на Dunkin в опит да привлече по-млади клиенти

Компанията акцентира върху новите си храни и напитки, които добавя към менюто в заведенията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американската компания за понички Dunkin’ Donuts обяви, че планира да се ребрандира. Тя ще премахне втората част от името си и от януари поничките отпадат и името на компанията остава само Dunkin. Това е част от идеята на новия изпълнителен директор Дейв Хофман да изведе различни храни и напитки, особено кафе, на преден план в менюто. Чрез смяната на името се акцентира върху новите продукти в заведението. Според представители на веригата това би привлякло по-младите клиенти, пише Reuters.

Кафето преди поничките


"Новото име извежда на преден план фокуса на компанията, който е върху това да се сервира бързо и чудесно кафе, докато на заден фон останат розовите и оранжеви мотиви", казват от компанията.

Промяната на името поставя акцента върху кафето. Тя обаче идва в момент, в който вериги като например Starbucks, продължават да изпитват трудности с по-ниското търсене на кофеиновата напитка в САЩ.

Веригата все още ще продава понички, но от януари ще е с ново лого, което все пак запазва познатия стил. Много клиенти обаче не са приятно изненадани от смяната на името и предизвикаха бум от негативни мнения в социалните мрежи. "Те буквално измислиха думата "донът". Трябваше да я запазят завинаги", пише в Twiiter профила си един от тях.

Маркетинг екипът на Dunkin излезе с изявление по време на конференцията си, което гласи, че от компанията очакват новият бранд "да е по-близък" до потребителите, които са запознати с мотото на DD: "Америка живее от Dunkin", обявено преди 12 години.



Първата поява


Dunkin' Donuts и Mister Donut, двете вериги, създадени от братя в средата на 50-те години на миналия век, се смятат за първите, използвали думата donut като алтернатива на книжовната doughnut. В компанията днес не е известно защо създателите са избрали друг начин на изписване на думата, но е факт, че тя се появява от 1950 г.

Първото заведение от веригата Dunkin' Donuts е отворено през 1950 г. През 1979 г. на принципа на франчайза са отворени вече хиляда заведения, такива има и в България.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"ДПМ Крумовград" вече произвежда златен концентрат за продажба "ДПМ Крумовград" вече произвежда златен концентрат за продажба

Преработвателната фабрика ще достигне пълния си капацитет до три месеца

18 юни 2019, 195 прочитания

Американската AtScale инвестира 25 млн. долара в българския си бизнес Американската AtScale инвестира 25 млн. долара в българския си бизнес

Компанията цели 60% от продуктите да се изграждат в София

18 юни 2019, 301 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

Работници по поръчка

Професионалните колежи в САЩ осигуряват на бизнеса точно кадрите, които му трябват, максимално бързо

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Придобиването на дял в Sky от Comcast ще промени европейския пазар на оптичен интернет

Победата над Disney повдига въпроса за консолидация на европейския пазар

Частните парчета от парка

Устройственият план на Борисова градина осветли няколко съмнителни сделки, останали под радара на общественото внимание 20 години

Резултатите от изборите: Какво показват данните

Статистическият анализ на "Капитал" показва контурите на скритото влияние по места

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Кино: "Момиче"

Млада балерина е родена момче и се бори с това

Ядрен резонанс: на какво се дължи безпрецедентният успех на сериала "Чернобил"

Сериалът е смразяващо актуален днес, когато темата за размитите граници между истинно и лъжливо вълнуват обществото