С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 26 сеп 2018, 17:47, 4173 прочитания

Dunkin Donuts сменя името си на Dunkin в опит да привлече по-млади клиенти

Компанията акцентира върху новите си храни и напитки, които добавя към менюто в заведенията си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Американската компания за понички Dunkin’ Donuts обяви, че планира да се ребрандира. Тя ще премахне втората част от името си и от януари поничките отпадат и името на компанията остава само Dunkin. Това е част от идеята на новия изпълнителен директор Дейв Хофман да изведе различни храни и напитки, особено кафе, на преден план в менюто. Чрез смяната на името се акцентира върху новите продукти в заведението. Според представители на веригата това би привлякло по-младите клиенти, пише Reuters.

Кафето преди поничките


"Новото име извежда на преден план фокуса на компанията, който е върху това да се сервира бързо и чудесно кафе, докато на заден фон останат розовите и оранжеви мотиви", казват от компанията.

Промяната на името поставя акцента върху кафето. Тя обаче идва в момент, в който вериги като например Starbucks, продължават да изпитват трудности с по-ниското търсене на кофеиновата напитка в САЩ.

Веригата все още ще продава понички, но от януари ще е с ново лого, което все пак запазва познатия стил. Много клиенти обаче не са приятно изненадани от смяната на името и предизвикаха бум от негативни мнения в социалните мрежи. "Те буквално измислиха думата "донът". Трябваше да я запазят завинаги", пише в Twiiter профила си един от тях.

Маркетинг екипът на Dunkin излезе с изявление по време на конференцията си, което гласи, че от компанията очакват новият бранд "да е по-близък" до потребителите, които са запознати с мотото на DD: "Америка живее от Dunkin", обявено преди 12 години.



Първата поява


Dunkin' Donuts и Mister Donut, двете вериги, създадени от братя в средата на 50-те години на миналия век, се смятат за първите, използвали думата donut като алтернатива на книжовната doughnut. В компанията днес не е известно защо създателите са избрали друг начин на изписване на думата, но е факт, че тя се появява от 1950 г.

Първото заведение от веригата Dunkin' Donuts е отворено през 1950 г. През 1979 г. на принципа на франчайза са отворени вече хиляда заведения, такива има и в България.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Построеното от "Трейс Груп Холд" през 2019 г. Построеното от "Трейс Груп Холд" през 2019 г.

Българската компания успешно развива своята дейност на европейския строителен пазар

18 ное 2019, 499 прочитания

Американските компании са предпазливи за разходите заради търговската война 1 Американските компании са предпазливи за разходите заради търговската война

Ръководителите предвиждат слаб спад на капиталовите инвестиции и през четвъртото тримесечие

17 ное 2019, 621 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Придобиването на дял в Sky от Comcast ще промени европейския пазар на оптичен интернет

Победата над Disney повдига въпроса за консолидация на европейския пазар

Още от Капитал
Тази карта ми излезе златна

Защо лихвите по кредитни карти не падат и как да платим по-малко по тях

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

Европа и светът според Макрон

Френският президент е прав за проблемите на ЕС. Но не успява да намери партньори за решаването им

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

Филм след филм

Забравени класики и модерно авторско кино на "Киномания" 2019

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10