Придобиването на дял в Sky от Comcast ще промени европейския пазар на оптичен интернет

Победата над Disney повдига въпроса за консолидация на европейския пазар

Comcast е най-голямата компания за широколентов достъп в САЩ с 26 млн. потребители в своята кабелна мрежа и получава половината от печалбата си от този бизнес
Comcast е най-голямата компания за широколентов достъп в САЩ с 26 млн. потребители в своята кабелна мрежа и получава половината от печалбата си от този бизнес
Comcast е най-голямата компания за широколентов достъп в САЩ с 26 млн. потребители в своята кабелна мрежа и получава половината от печалбата си от този бизнес    ©  Reuters
Comcast е най-голямата компания за широколентов достъп в САЩ с 26 млн. потребители в своята кабелна мрежа и получава половината от печалбата си от този бизнес    ©  Reuters

Победата на Comcast над Disney в битката за придобиването на Sky променя залозите на европейския пазар за широколентов достъп до интернет, пише Financial Times. Ако Disney беше спечелила битката, бизнесът на Sky в тази сфера, който е вторият по големина в Обединеното кралство след този на телекома BT, щеше да бъде продаден заедно с друг бизнес в областта на мобилните телефони.

Но американската медийна група загуби в търг, който приключи в събота вечерта. Фактът, че Sky ще бъде собственост на кабелна компания, променя ситуацията. Вместо продавач Comcast ще се разглежда като потенциален консолидатор на европейския пазар на оптичен интернет.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар