Продажбите на H&M в България остават почти непроменени

За третото тримесечие на 2018 г. приходите в страната са 38 млн. лв.

Retail in Detail

В края на октомври "Регал" и "Капитал" ще съберат за поредна година представителите на бизнеса с бързооборотни стоки на форума Retail in Detail. За над 10-годишната си история той се утвърди като една от най-значимите платформи за обмяна на ценен опит, данни и информация не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.

Тази година във фокуса на събитието ще бъдат новите бизнес модели, които променят глобалната ритейл сцена, и отражението им както върху компаниите, така и върху клиентите. Лектори са международни експерти с глобален опит и познания, представители на водещи институции и брандове от ритейл сектора.

Retail in Detail ще се проведе на 30 октомври 2018 г. в "София ивент център". За форума можете да се регистрирате тук.

Приходите на шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България остават почти непроменени през третото фискално тримесечие на 2018 г. За периода от 1 юни до 31 август продажбите на групата в страната са били на стойност 202 млн. шведски крони (38 млн. лв.), което е с 2% повече в сравнение с отчетените за същия период година по-рано 199 млн. крони. Изразено в левове обаче, изменението всъщност е с отрицателен знак – спад от 4%. За положителния тренд при измерването на резултата в крони значителен ефект всъщност има поевтиняването на шведската валута през последните месеци, която към края на август е на рекордно ниски равнища спрямо еврото и съответно спрямо лева от кризисната 2009 г. насам.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал