С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 30 сеп 2018, 13:00, 1803 прочитания

Митата върху стоманата и алуминия ще намалят печалбата на Ford с 1 млрд. долара

От Honda също заявиха, че рестрикциите биха увеличили разходите ѝ със стотици милиони долари

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Митата върху стоманата и алуминия, наложени от администрацията на Тръмп, ще струват на Ford около 1 млрд. долара от печалбата. Това обяви главният изпълнителен директор на компанията Джеймс Хакет. В същото време японската компания Honda излезе с изявление, че по-високите цени на стоманата ще струват "стотици милиони долари" под формата на допълнителни разходи, пише Reuters.
"Това е днешната ирония. Колкото по-дълго продължава това положение в САЩ, толкова повече щети ще причини."
Джеймс Хакет, главен изпълнителен директор на Ford

"Тарифите за метали ще намалят с около 1 млрд. долара печалбата на Ford", заяви Хакет на конференция на Bloomberg в Ню Йорк. Той не уточни за какъв период от време става въпрос, но говорител на компанията обясни, че се имат предвид вътрешни прогнози, обхващащи 2018 г. и 2019 г.

Глобален ефект


По-високите цени на стоманата в САЩ означават загубата на "стотици милиони долари" в допълнителни годишни разходи, каза Рък Шостек, изпълнителен вицепрезидент на Honda, пред Комисията за финанси на Сената. Той добави и че това би довело до по-висока цена на местните суровини, въпреки че повече от 90% от продукцията за Съединените щати се произвежда на вътрешния пазар.

Honda няма да увеличи цените на автомобилите в САЩ в резултат на по-високите разходи, но "обмисля въпроса", заявиха от компанията.
Докато по-голямата част от стоманата и алуминия, която Ford използва за производството си в САЩ, се произвежда на вътрешния пазар, автопроизводителят обяви, че тарифите могат да доведат до по-високи цени на вътрешните суровини.

Какво би следвало

Акциите на Ford паднаха с 0.7% до 9.39 долара в средата на седмицата, след като компанията обяви новината. През март САЩ наложиха 25% мито върху вносната стомана и 10% върху алуминия на по-голямата част от страните.



Анализатори от IHS Markit смятат, че ако Тръмп реши да наложи 25% мита върху автомобилите и авточастите, внасяни от ЕС и други партньори, това би имало огромно влияние върху глобалната индустрия. Компанията оценява, че митата биха добавили между 1800 и 5700 долара върху цената на превозните средства и ще намалят продажбите на нови автомобили с около 2.2 млн. броя през 2020 г., както и броят им през тази година би бил 14.5 млн. вместо очакваните 17 млн. автомобила.

Също така новите тарифи също ще намалят работните места в автосервизи и заводи с 300 хил. в цялата страна и ще намалят икономическия растеж на САЩ с 1.1 % до 2.2 пр. пункта, добавят още от IHS.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Меките начини да се пораздвижи железницата Меките начини да се пораздвижи железницата

Вагон-ресторантите, онлайн продажбите на билети и обезщетенията за закъснения са лесни мерки, които могат да засилят интереса към компанията

20 сеп 2019, 137 прочитания

Споделеното падение на WeWork Споделеното падение на WeWork

За по-малко от 9 месеца основаното в Ню Йорк дружество се превърна от един от най-високооценените стартъпи в САЩ в компания със съмнително бъдеще в инвестиционните кръгове.

20 сеп 2019, 168 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
"Градус" ще получи дивиденти за над 27 млн. лв. от дъщерните си компании

Производителят на пилешко месо и продукти потвърди и ангажимента си да разпредели поне 90% от печалбата си

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Моят все по-скъп банкер

Банките започнаха да повишават таксите, като засилване на тенденцията, която не е нова, се очаква от есента

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Форма, идея и протест

Андрей Врабчев предизвиква отношението ни към настоящето и миналото с проектите си в публичното пространство

20 въпроса: Магдалена Малеева

Със същия устрем, ентусиазъм и дисциплина, с които печели титли в тениса, Малеева развива и всички проекти, с които се захваща