Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 окт 2018, 14:45, 26379 прочитания

Две нови вериги за дрехи стъпват на българския пазар през 2019 г.

PEPCO планира 11 магазина за първите шест месеца, а KiK - десет

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Две нови дискаунт вериги за дрехи ще навлязат на българския пазар през 2019 г. - полската PEPCO ("Пепко") и германската KiK (КиК).

PEPCO – в градове с над 10 000 жители


PEPCO възнамерява да отвори първите си магазини през март 2019 г. По план за шест месеца ще бъдат отворени 11 обекта, а броят им ще нарасне до 60 в края на 2021 г., съобщиха от компанията в прессъобщение. В PEPCO се предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и др. Около 60% от асортимента са облекла (вкл. обувки и бельо), а останалите са стоки за бита.

Веригата ще отвори обекти предимно в градове с население над 10 хиляди жители. В момента компанията търси да наеме дългосрочно търговски площи с размер около 500 кв.м. Набирането на персонал за магазините ще започне на 1 ноември т.г. Очаква се към 2021 г. PEPCO да има над 500 наети служители в страната.

"Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на PEPCO ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула "повече за по-малко". Тази концепция работи много добре в много страни от Централна Европа и аз твърдо вярвам, че ще проработи отлично и тук", казва Драгия Драгиев, оперативен мениджър на "PEPCO България", цитиран в прессъобщението.



Търговската марка е представена през 2004 г. в Полша. Днес PEPCO разполага с повече от 1500 магазина в Естония, Латвия, Литва, Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария, Хърватия и Чехия. За веригата работят над 14 хиляди души.

По данни на компанията с пълния си асортимент за деца до 14-годишна възраст тя e сред лидерите по продажби на детско облекло в Централна и Източна Европа, а нейните обекти са посещавани от над 15 милиона клиенти месечно.


[www.furfreealliance.com]
11-и чуждестранен пазар за KiK

Планове за навлизане в България през 2019 г. има и еднa oт нaй-гoлeмитe вepиги мaгaзини в Гepмaния – КіК, която предлага дрехи за бебета, деца, жени и мъже, включително и облекло с големи размери. Освен това веригата поддържа широка гама от домашен текстил и декорации за дома.

"През първата година от стъпването си на българския пазар планираме да открием 10 магазина", съобщиха в отговор на въпроси на "Капитал" от пресцентъра на компанията. Оттам посочиха също, че местоположението на търговските обекти все още не е уточнено, но по принцип веригата иска да покрие всички възможни локации като ритейл паркове, молове, търговски центрове и улици. Изборът на място за разполагане на магазин KiK зависи от няколко фактора. Всеки обект преминава през анализ на различни параметри като достъпност, търговска среда, покупателна способност, брой на домакинствата в съответния регион, честота на покупките, приблизителни оценки за приходите, коментират от пресцентъра на дружеството.

"Нашата стратегия, която ще следваме и на българския пазар, е да предлагаме разумни цени на дрехи с добро качество. За тази цел ние последователно прилагаме принципите на дискаунт търговията: Поръчваме в големи количества, което ни дава по-добри покупни цени, не използваме посредници, работим директно с доставчиците. Поръчваме нашите продукти предварително, доставката на стоките се извършва с морски превоз до Германия, което спестява скъпи транспортни разходи. В допълнение, ние не правим скъпи маркетингови кампании и не наемаме скъпи недвижими имоти на престижни места. От ценовите предимства, които постигаме, се възползват нашите клиенти", коментираха за "Капитал" от веригата.

От сайта на компанията става ясно, че финансовата 2017 е била най-успешната година в историята на KiK, приключила с оборот от 2 млрд. евро. В сравнение с предходната година нетните продажби са се увеличили с 2.8%.

В края на миналата година веригата има 3564 обекта в Европа, от които 2579 са в Германия.

През есента на 2017 г. KiK отвори първите два търговски обекта в Италия, а сега вече те са осем. Плановете са всяка година в Италия да бъдат откривани около 25 нови магазина, става ясно от прессъобщение на сайта на дружеството.

През септември т.г. веригата откри първия си магазин и в Румъния - в град Орадя близо до унгарската граница. Това е десетият чуждестранен пазар за KiK. Плановете са през 2020 г. компанията да стъпи и във Франция.
Retail in Detail

В края на октомври "Регал" и "Капитал" ще съберат за поредна година представителите на бизнеса с бързооборотни стоки на форума Retail in Detail. За над 10-годишната си история той се утвърди като една от най-значимите платформи за обмяна на ценен опит, данни и информация не само за FMCG търговията и производството, но и за ритейл сектора като цяло.

Тази година във фокуса на събитието ще бъдат новите бизнес модели, които променят глобалната ритейл сцена, и отражението им както върху компаниите, така и върху клиентите. Лектори са международни експерти с глобален опит и познания, представители на водещи институции и брандове от ритейл сектора.

Retail in Detail ще се проведе на 30 октомври 2018 г. в "София ивент център". За форума можете да се регистрирате тук.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мартин Михайлов: Възстановяването на нощните заведения от коронавируса ще отнеме поне година Мартин Михайлов: Възстановяването на нощните заведения от коронавируса ще отнеме поне година

Управителят на "Терминал 1" и "Строежа" в интервю за "Капитал" за проблемите, предизвикателствата и бъдещето на нощните клубове и барове

28 май 2020, 3046 прочитания

EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите

Авиокомпанията предвижда да използва по-малко самолети, за да се адаптира към свития пазар

28 май 2020, 1009 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите фармацевтични компании: По традиция с двуцифрен ръст

Продажбите на лекарства отново се увеличават, нагоре са и приходите на лидерите в сектора. И двата показателя растат с 11%

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

Шоуто трябва да продължи, но как

Пандемията промени значението и начина на работа на вечерните шоута, независимо дали говорим за Джон Оливър или Николаос Цитиридис

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10