Zalando навлиза на пазарите в Австрия и Полша
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Zalando навлиза на пазарите в Австрия и Полша

От вторник Zalando добавя 1500 продукта за мъже - за грижи за кожата, тялото и косата

Zalando навлиза на пазарите в Австрия и Полша

Германският онлайн магазин добавя към продуктите си и мъжка козметика

3456 прочитания

От вторник Zalando добавя 1500 продукта за мъже - за грижи за кожата, тялото и косата

© Reuters


Германският онлайн магазин за дрехи Zalando разширява козметичния си бизнес, като се ориентира към пазарите в Австрия и Полша. Също така компанията обяви в четвъртък, че добавя към асортиментната си гама и мъжки козметични продукти, съобщава Reuters.

Амбицията

От Zalando се надяват, че с предлагането на продукти за красота компанията ще компенсира спада в средния размер на поръчките, който се е отразил на печалбата на компанията. Седемдесет процента от клиентите ѝ, които си поръчват козметика, пазаруват и модни артикули.

Основаният в Берлин онлайн магазин започна да предлага козметични продукти за жени в Германия през март тази година. В момента в листата има общо 7 хил. продукта на 150 бранда. През юли компанията отвори и първия си физически магазин в столицата на страната, където продава козметика.

От вторник Zalando добавя 1500 продукта за мъже - за грижи за кожата, тялото и косата. Те ще са от общо 25 бранда, като в списъка влизат House 99 - компанията на футболната звезда Дейвид Бекъм, и Clarisonic към L’Oreal. От компанията заявиха, че имат намерения да разширят козметичния си бизнес, като достигнат до пазарите в Австрия и Полша.

По-слаби резултати

Миналия месец акциите на онлайн магазина паднаха с повече от 19%, след като веригата предупреди, че годишните приходи ще бъдат по-ниски от очакваното. Zalando обвини за по-слабите си резултати "дългото и горещо лято", заради което есента ще настъпи по-късно. Трудност представлява и силната конкурентна среда в лицето на компании като H&M, Amazon и ASOS, които също засилват козметичните си бизнеси.

Германската модна верига вижда огромен потенциал в новата си цел, въпреки че едва 5% от покупките онлайн са за продукти за красота, докато 15% са за модни дрехи и аксесоари. "Въпреки предизвикателно променящата се пазарна среда продължаваме да инвестираме в растеж и ще се придържаме към целта да удвоим бизнеса си до 2020 г.", казва Рубин Ритър, зам. изпълнителен директор на компанията.

Zalando отпразнува 10-годишнината си през септември и в момента се смята за една от най-успешните компании, започнали като стартъпи в Берлин. Първоначално е започнала дейността си като онлайн магазин за джапанки, но е прераснала в един от най-големите модни онлайн ритейлъри в Европа.

Германският онлайн магазин за дрехи Zalando разширява козметичния си бизнес, като се ориентира към пазарите в Австрия и Полша. Също така компанията обяви в четвъртък, че добавя към асортиментната си гама и мъжки козметични продукти, съобщава Reuters.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Намери ми наемател

Намери ми наемател

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.