Готови ли сте за бъдещето на търговията

Конференцията Retail in Detail ще е с фокус технологиите в сектора и какво ще иска потребителят

Максимата на американския експерт по маркетинг Сет Годин, че промяната никога не се проваля, защото е прекалено рано за нея, но провалът й е сигурен, ако бъде адаптирана твърде късно, важи с пълна сила за света на ритейла днес. Технологиите, нарастващите нужди на потребителите да бъдат чути, ухажвани и да получат удобства, спестявайки време, заедно с безпрецедентно отварящите се граници на международните пазари изправят сектора пред нови предизвикателства. Сега бизнесите в търговията на едро и дребно, както и циркулиращите около тях услуги имат два пътя – да тичат след промените или да бъдат част от тяхното създаване. Опитът и в този маратон показва, че печелят не догонващите, а визионерите.

През 2018 г. конференцията Retail in Detail, организирана от вестник "Капитал" и списание "Регал" в партньорство с маркетинговата и дигитална агенция Xplora, ще събере някои от тези визионери, за да обменят опит, да направят своите прогнози и да очертаят заедно пътя на печелившите стратегии в динамично трансформиращата се среда. Събитието ще се проведе на 30 октомври в Sofia event center.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар